שומר עלינו מלמעלה: לכבוד טקס סיום קורס טיס, שייערך היום (רביעי) בבסיס חצרים, רוני דניאל שוחח בתוכניתו ב-103FM עם החניך המצטיין, סגן עומרי, ששיתף: "זה רגע מרגש". הוא סיפר כי ההגעה לקורס לא היתה "חלום חייו", אבל הוא הושפע מאחיו הגדול, המשרת כטייס קרב. "קיבלתי ממנו מידע על הקורס, ואני שמח על הבחירה שלי להיכנס למסלול הזה", אמר, "אני עדיין לא יודע לאיזה טייסת אשובץ, וכרגע אנחנו ממשיכים לעוד שנה, פה, בחצרים עד שישבצו אותנו לטייסות".
החניך המצטיין סיפר על שאיפותיו העתידיות. "יש משהו יותר מושך ומעניין מלהטיס מטוס F-35?", תהה, "אבל אני עדיין לא יודע מספיק כדי שאוכל להחליט לאן אני רוצה להגיע". הוא הסביר כי ההכשרה הארוכה שינתה אותו. "אני מרגיש אדם שונה לחלוטין והיכולת שלי להתמודד עם מצבי לחץ השתפרה", ציין, "אתה לומד כאן לקום מכישלונות שחווים לא מעט ובעיקר פשוט להתקדם ולדעת לעבור אתגרים".

סגן עומרי הוסיף כי "זה רגע מרגש מאוד, בשבילי. המשפחה, החברים והחברה יגיעו לטקס, אחריו יש עוד טקס יותר קטן שנקרא 'כנף מאימא' בו האימא מעניקה את כנפי הטיסה ולבסוף אנחנו נשארים לעוד לילה ביחד ולארוחה משותפת של כל הקורס". כשנשאל, האם עצם העובדה שהוא נבחר להיות חניך מצטיין תשפיע על המשך דרכו המקצועית, השיב: "זה לא משנה לי, אני אמשיך לעשות את מה שאני עושה ולהיות הכי טוב שאני יכול".