נישואים הם לא דבר קל, והרבה פעמים במהלך השנים בני זוג יכולים לגלות שהם בעצם לא מתאימים, או כבר לא רוצים להיות ביחד מסיבה כזו או אחרת. אבל לפעמים שני אנשים שחושבים שהם לא מתאימים הם בעצם נשמות תאומות שנועדו זה לזו. לאחרונה בעל ואישה ממדינת פנסילבניה שבארה"ב נעצרו, כאשר הבעל הודה שניסה לסחוט את אשתו, והיא מצידה הודתה שתכננה לרצוח אותו.



קית' ורובין טראנסו, שניהם בני 43, נשפטו השבוע כל אחד בתורו, בבית המשפט של מחוז מונרו בפנסילבניה. קית', שוטר מקהילה קטנה במדינה בשם בושקיל, סיפר לבית המשפט שסחט את אשתו על כך שקיימה יחסי מין עם נער בן 14, כדי שלא תעזוב אותו או תתגרש ממנו. המעשה הזה שלו, הוביל לכך שרובין ביקשה מקרוב משפחה שירצח עבורה את בעלה. על פי ה"ניו יורקס פוסט", במקום לעזור לרובין, קרוב המשפחה החליט להקליט את השיחה שלו עימה ופנה למשטרה.



בהקלטה, רובין נשמעת מציעה שיטות שונות לרצוח את קית', כולל לחבל במכונית שלו, או לתת לו תרופה שתגרום לו להתקף לב. "היא דיברה מרצונה על כך שניסתה לארגן את הרצח של בעלה", סיפר התובע המחוזי מייקל מאנצ'וסו. "כל מיני סוגי מיתות פוטנציאלים נידונו". רובין הואשמה בשידול לרצח וכן בעבירת מין ובכפייה פלילית. 



הבעל ניסה לסחוט את אשתו, היא תכננה לרצוח אותו. אילוסטרציה: אינגאימג
הבעל ניסה לסחוט את אשתו, היא תכננה לרצוח אותו. אילוסטרציה: אינגאימג



מנגד, מלבד אישום על  סחיטה ואיומים, התובע טען שקית' כשל בתפקידו כשוטר, כשלא דיווח על העבירה שביצעה אשתו, דבר שהוא מחויב לעשות מתוקף תפקידו. "הוא השתמש בפשע של אשתו כדי למנוע ממנה לעזוב אותו או להתגרש ממנו. זה היה בתורו המניע של רובין לשדל את הקרוב לרצוח", אמר מאנצ'וסו. לאחר מעצרו, קית' הוצא לחופשה מנהלית ואולץ להתפטר. 



במהלך הדיונים בבית המשפט, מאנצ'וסו שיבח את קרוב המשפחה על מעשיו, והוסיף ש"הוא ככל הנראה מנע רצח והוציא לאור היסטוריה של עבירות מין וכפייה פלילית". השניים צפויים לעמוד לדין בבית המשפט ב-20 במרץ.