מפלגת הליכוד מסרה הערב (שבת) תגובה לדברי יעלון מוקדם יותר היום, לפיהם לא חוקרים את ראש הממשלה בפרשת הצוללות מחשש לתוצאות החקירה: "העובדה שעדותו של בוגי יעלון הוגדרה על ידי גורמים בכירים במשטרה כאוסף של רכילויות לא מונעת ממנו להמשיך לקשקש בנושא באובססיביות כדי לקבל עוד טיפת תשומת לב מהתקשורת. פשוט מביך. ראש הממשלה נתניהו אינו חשוד בפרשת הצוללות, כפי שהבהירו גורמי אכיפת החוק פעם אחר פעם, כולל החודש".
 
נתניהו בביקור בצוללת. צילום: רויטרס
נתניהו בביקור בצוללת. צילום: רויטרס

 
‏מוקדם יותר היום דיבר שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון בשבתרבות בקיבוץ יגור ואמר: "להערכתי לא חוקרים את נתניהו בפרשת הצוללות כי אם יתברר שהוא מעורב זו תהיה פגיעה אנושה בביטחון המדינה וגם כשנצטרך לא יספקו לנו צוללות. שיתפסו אותו על תיק אלף ואלפיים ורק לא ב-3000". ממשרד המשפטים נמסר בתגובה לכך: "השיקול היחידי בניהול החקירה הוא הגעה לחקר האמת.  אין שום בסיס לטענות על שקילת שיקולים שאינם רלוונטים לחקירה".



לפני כחצי שנה התראיין יעלון לתוכנית "ליאור דיין מחובר", שם נשאל על פרשת 3000 ואמר: "ידעתי על ראשי ממשלה קודמים שהם מושחתים, כאן שמעתי פה ושם רכילות על התנהלות, זה לא מעניין. אבל שיבוש סדר עדיפויות, כשראש הממשלה מעדיף טובת עניין כזה או אחר, אולי אפילו בצע כסף, על פני אינטרסים של מדינת ישראל, זה מבחינתי היה משבר".

יעלון נשאל האם הוא חושב שידם של עו"ד דוד שמרון, בן דודו ופרקליטו האישי של נתניהו ומי שמייצג את נציג תאגיד טיסנקרופ, וראש הממשלה מעורבים וענה: "אין לי ספק שנתניהו ושמרון מעורבים בעניין. כל עניין כלי השיט והמספנה הוא עניין מזוהם, מעורבים בו אינטרסים שהם לא טובתה של מדינת ישראל". לאחר מכן נשאל מה יקרה אם לא יהיה כתב אישום וענה: "אם לא יהיה כתב אישום, אני אצא למערכה ציבורית ואספר את הכל".