אחרי שנבחרה לאשת השנה של מגזין GQ היוקרתי לשנת 2017, גל גדות יכולה להוסיף לרשימה את תואר "השחקנית הרווחית ביותר לשנת 2017" לרזומה שלה. מגזין פורבס פרסם את רשימת השחקנים שהכניסו הכי הרבה כספים בקופות לשנה החולפת, והכוכבת הישראלית דורגה במקום הראשון מבין הנשים, עם הכנסות של 1.4 מיליארד דולר משני הסרטים בהם גילמה את דיאנה פרינס, "וונדר וומן" ו"ליגת הצדק".

"וונדר וומן" בבימויה של פטי ג'נקינס דורג במקום התשיעי ברשימת הסרטים הרווחיים של השנה עם 882 מיליון דולר, והפך לסרט האקשן הרווחי ביותר שביימה אשה בכל הזמנים. "ליגת הצדק" לא הצליח להגיע לעשירייה הפותחת, אך הכניס עוד 649 מיליון דולר נוספים לחישוב הכללי של ההכנסות מסרטים בהם שיחקה גדות.



על אף ש"וונדר וומן" הפך בין לילה לאחד הסרטים הרווחיים, המצליחים והמדוברים של השנה עם ביקורות משבחות ומהללות, זה לא עזר לגדות בתלוש השכר האישי. על פי פרסומים מאתרים בחו"ל השחקנית הישראלית קיבלה שכר זעום של 300 אלף דולר בלבד לסרט, לשם השוואה, הנרי קאביל קיבל 14 מיליון דולר עבור השתתפותו בסרט הראשון של סופרמן "איש הפלדה". עם זאת, אין צורך לדאוג לשחקנית המקומית ולפי הפרסומים בסרטים הבאים שלה היא עתידה להרוויח הרבה יותר.

השחקן הרווחי ביותר לשנת 2017 הוא וין דיזל, בזכות הופעתו בסרט האחרון, והשמיני במספר, בסדרת מהיר ועצבני. הסרטים בהם כיכב בשנה החולפת הכניסו 1.6 מיליארד דולר בקופות.