למרות שיש הרבה אנשים שמאמינים בה, נכון להיום אין הוכחה לקיומה של קארמה, והיא אמיתית בערך כמו סנטה קלאוס ופיית השיניים. עם זאת, לפעמים, באופן מקרי ומשעשע למדי, אנשים שעושים מעשים רעים מקבלים את המגיע להם. לאחרונה, גבר שניסה לעבור מעל המחסומים בתחנת רכבת כדי לא לשלם, מצא את עצמו בסיטואציה הכי מכאיבה ומביכה שתועדה אי פעם - איבר המין שלו נתקע בתוך אחד העמודים. כתוצאה מכך, הוא נזקק לחילוץ וכל האירוע המבייש תועד והופץ ברבים.


המקרה ההזוי והמשעשע התרחש ברכבת התחתית בקובנט גרדן, מספר ימים לפני תחילת השנה האזרחית החדשה. לאור העובדה שמדובר בעבריין נאלח, רבים לא חשו סימפתיה כלפיו, והאירוע אף תועד בידי עובד בתחנת הרכבת. 

כפי שניתן לראות ולשמוע מהתיעוד, המצב המביך הותיר את הגבר עם המון כאבים, והוא נשמע מתייסר בעוד ששוטרים ועובדי התחנה מנסים לשחרר אותו.

בינתיים, התגודדו סביבו סקרנים משועשעים, ואחד אף נשמע צועק ספק בצחוק ספק ברצינות, "תמרחו חמאה, תמרחו חמאה". לאחר מספר דקות הגבר שוחרר, והוא אף נראה מודה למי שעזרו לו וחיבק אחד מהם. נכון לעכשיו, לא דווח בכלי התקשורת על כך שהעבריין נעצר ונקנס על מעשיו. גולשים רבים מחו על כך שהגבר לא נענש, טענו שעליו לקבל את עונשו, ואמרו שמה שאירע לו אינו מספיק.