בעלי בתים לא ידועים כאנשים נחמדים במיוחד לרוב, בעיקר בשל המחירים המוגזמים שהם דורשים מהדיירים שלהם. אבל אם לא די בכך ששכר הדירה הגבוה מהווה גניבה לאור יום, יש מי שלא יסתפקו בזה וישדדו את הדיירים שלהם בפועל. לאחרונה בעלת דירות מפלורידה נעצרה לאחר שנגבה רכוש מהדיירים שלה, ואז ניסתה למכור להם אותם חזרה. 


לואלנטינה זאטה, בת 34 ממיאמי, החליטה לשדוד שני דיירים שלה לאור יום, תרתי משמע. השוד אף תועד במצלמות אבטחה, ובסרטון נראית זאטה יוצאת מרכב עם אישה נוספת, נכנסת לדירה עם מפתח וחוזרת לרכב עם מזוודה וחפצים נוספים. על פי חדשות איי בי סי 10, זאטה פרצה לדירה בזמן שאחד משני הדיירים, סרנדרה רדיה, היה בחדרו. לדבריו, שמע רעש בדירה אך לא ידע מה זה, וכשהסתכל מבעד לחלון ראה את בעלת הבית שלו נכנסת לרכב עם מספר חפצים. רדיה יצא מחדרו והבחין שחסרים מספר חפצים, רובם של שותפתו, יצר איתה קשר, וזו התקשרה למשטרה.
 
במן שהמשטרה הגיעה לדירה, זאטה יצרה קשר עם השותפה, אמרה לה שיש ברשותה את כל הרכוש שלה ושהיא תסכים למכור לה אותו חזרה. על פי ה"מיאמי הארלד", זאטה, במקור מאיטליה, גנבה מהאישה מחשב נייד בשוויי של 800 דולרים, תיק מעצבים בשווי 1,800 דולרים, ארנק מעצבים בשווי 200 דולרים, מזוודה בשווי 100 דולרים, ארבעה כרטיסי אשראי ו-500 דולרים. זאטה נעצרה והוכנסה למעצר בערבות של 17,500 דולרים. 
 


"האם אני מרגישה בטוחה? לחלוטין לא", סיפרה קלאודיה פימנטל, ממנה נגנב הרכוש, ל"מיאמי הארלד". "היא איימה עלי וניסתה להוציא ממני כסף אתמול בלילה. לא הייתי בבית אתמול בלילה. אני לא לא רוצה ללכת הביתה. הדברים שלי נעלמו". לדבריה, לא איחרה בתשלום שכר הדירה והיא לא חייבת לזאטה כסף. "אסור להיכנס לבית של מישהו ולעשות דבר כזה", הוסיפה.