הרוחות הרעות בין השותפים לשעבר ממשיכות לנשוב:  הראפר רון נשר, שהיה שותפם של סטטיק ובן אל ללהיט הפריצה הגדול שלהם "#דובי גל" והסתכסך עמם בהמשך הדרך, כבר שלח אינספור מסרים כנגד השניים, ביניהם תגובות, שירים וסרטונים. היום (שני) הגיב נשר לשיר החדש של צמד המוזיקאים המצליחים "נמסטה", והפעם זה נראה מלוכלך מתמיד.



"הצלחתם לשבור שיאי זוועה מוזיקלית, וכן לירז זה ישירות אליך", הגיבה הראפר מהעמוד הרשמי שלו לשיר. "זה מה שנהיה ממך, בובה לובשת ממחטות צבעוניות שנראות כמו שאריות של צבעי גואש בקלמר של ילד מפגר. תתעורר על החיים שלך לפני שהכסף יסנוור כל טיפה של אומנות שהייתה בך. אתה על ה*** שלי המנהל פח שלך או השותף האנאלפבית שלך. אתה לאט לאט רוצח את סטטיק עד שנשאר רק עם הזוהמה הזאת. זה הסוף יקירי תפנים".



תגובת רון נשר לשיר "נמסטה" של סטטיק ובן אל תבורי. צילום מסך יוטיוב
תגובת רון נשר לשיר "נמסטה" של סטטיק ובן אל תבורי. צילום מסך יוטיוב


"אתה לא מבין מה הקשר, גם שמדובר ברון נשר, אז בוא אסביר לך מה הקשר", כתב הזמר. "רון נשר בחיים לא היה מקליט או מצלם זוועה כזאת. אתה כל השיר נשמע כמו אלווין מהצ'יפמאנקס על הליום, אל תשיר, ותבין שנולדת ראפר. אתה מביך את עצמך משיר לשיר וזה השיא".





"בזמן שאתם שיחקתם בברביות בגן שעשועים והוצאתם שבעה שירים בשלוש שנים אני משיק אלבום מול חמשת אלפים איש בהאנגר 9", כתב הראפר. "אלבום כפול שבו כל השירים טובים וההישגים שלהם הושגו ביושר, וכל החברים האמיתיים שלך יהיו על הבמה הזאת, ורק אתה יקירי (סטטיק) לא תוזמן. תגובה במילה אחת על הדבר הזה שאתם קוראים לו שיר. #סרחון".





כזכור, רון נשר הוציא בעבר כמה סרטונים בהם הוא תוקף את סטטיק ובן אל, בראיון בתוכנית "הצינור" סיפר כי הוא זה שיצר את החיבור בין השניים, וטען כי הצלחתו של הזוג היא בזכותו.

מסטטיק ובן אל נמסר: "אין תגובה"