המוזיקאי אמיר קרטס, ממייסדי להקת "רעש" המיתולוגית, הלך הלילה (שני) בגיל 53 לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן. בשנת 1991 הקים קרטס את הלהקה יחד עם המוזיקאי רע מוכיח ועודד פרח, ובהמשך הצטרף אליהם ג'וני שועלי. בשנת 1994 הוציאו החברים את אלבום הבכורה שלהם "רעש רק רעש. ק." שנחשב לאחד האלבומים הטובים ברוק העברי, והלהיט הגדול ביותר ממנו היה "לעיתים (מה את מבינה)".



בשנת 1996 הוציאה הלהקה את אלבומה השני "תמימות", בו כתב ושר קרטס את כל השירים, ובשנת 2000 את אלבומה השלישי "אז זה לא אתה", אך חצי שנה לפני מועד היציאה הודיעה הלהקה על פירוק.





מופע איחוד ללהקה נערך בשנת 2002 במהלכו הופיעו חבריה במסגרת חגיגות 13 שנים לחברת נענע דיסק, ובשנת 2003 הוציא קרטס את אלבום הסולו הראשון שלו בהשתתפות ג'וני משעלי ואסף אמדורסקי. 





היום (שלישי) הוציאה חברת התקליטים "נענע דיסק" הודעה על לכתוב בפייסבוק: "בצער רב אנו נפרדים מחבר יקר, אמיר קרטס שהלך לעולמו הלילה בגיל 53. קרטס ממייסדי להקת רעש נפטר אחרי מאבק במחלת הסרטן. הלווייתו תצא מחר בשעה 13:00 מאולם חסד שבבית העלמין ירקון. תנחומינו הכנים למשפחתו ולכל אוהביו". קרטס הותיר אחריו אשה ו-3 ילדים.