תאונות שקשורות למין הן לעולם יהיו המביכות ביותר, ורצוי להימנע מהן עד כמה שניתן. אך ברור שאף אחד לא עושה זאת בכוונה, אלא מדובר בדברים האלו שיכולים לקרות לכל אחד, בשל חוסר זהירות או ידע. לאחרונה גבר נזקק לחילוץ לאחר שטבעת מין נתקעה על איבר מינו, במהלך משחק מין שהשתבש. הסרת הטבעת נמשכה שש שעות וכללה רופאים, אחיות ושני צוותי כיבוי.


גבר מאיפסוויץ', מחוז סאפוק, אנגליה' נקלע לצרות השבוע, כשטבעת מין נתקעה על איבר מינו. על פי חדשות Ipswich Star, הגבר הובהל לבית החולים המקומי, אך רופאים ואחיות לא הצליחו להסיר את הטבעת, גם לא בעזרת חומרי סיכה. אי לכך, הם קראו לצוות שמיומן בחילוץ - כבאים, ולמקום הגיע צוות של עשרה כבאים. אך גם הפעם, למרות ניסיונותיהם, הכבאים לא הצליחו להיפטר מהטבעת העקשנית, גם לא בעזרת ציוד הידראולי. בשלב זה, כארבע שעות מאז תחילת ניסיון חילוץ האיבר, הגיע למקום צוות כבאים נוסף, ואלו לבסוף הצליחו לחתוך את הטבעת זהירות רבה באמצעות כלי חיתוך.
 

הרופאים לא הצליחו להסיר את הטבעת וקראו לכבאים. צילום: אינגאימג
הרופאים לא הצליחו להסיר את הטבעת וקראו לכבאים. צילום: אינגאימג



לאחר שש שעות של עבודה האיש, צוותי הכיבוי והרופאים היו סוף כל סוף חופשיים. "צוות כיבוי האש נקראו לעזור. הם הגיעו לבית החולים בשעות המוקדמות של הבוקר והסירו טבעת גדולה מבסיס איבר מין של גבר", אמר דובר של צוות הכיבוי. "הוא נחתך לבסוף עם ציוד חיתוך קטן. אנחנו לא יכולים למסור פרסים נוספים".
נכון לעכשיו, לא ידוע אם הגבר נזקק לטיפול רפואי נוסף לאחר הסרת הטבעת. על פי הדיווחים במדינה, בלונדון בלבד, נרשם מספר הולך וגדל קריאות בשל טבעות שנתקעו על איברי מין, וכן תאונות הקשורות לצעצועי מין. בתקריות שקשורות לצעצועי מין, כולל אזיקים. אם זאת, לא ידוע האם מדובר במספר הולך וגדל של תאונות, או מודעות רבה יותר לכך שצוותי כיבוי יכולים לסייע במקרים כגון אלו.