כוחות כיבוי אש הגיעו הערב (רביעי) לביתם של ביל והילרי קלינטון בצ'פקווה שבניו יורק, ארצות הברית, זאת לאחר דיווח על שריפה שפרצה במקום. המשטרה אישרה כי פרצה שריפה במקום, אך סירבה למסור פרטים נוספים. ניק מריל, הדובר של הילארי קלינטון צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הדיווח שטען שהשריפה פרצה בחדר השינה של בני הזוג - שגוי. 


הוא כתב: "שריפה קטנה פרצה במבנה שבו נמצאים אנשי השירות החשאי. מדובר במבנה הנמצא בשטח של בני הזוג, אך הוא אינו מקושר לתוך הבית שלהם". הוא הוסיף כי בני הזוג קלינטון לא היו בביתם כשהדליקה פרצה". 

הבית המדובר נקנה בסכום של 1.7 מיליון דולר במהלך שנת 1999. הוא נבנה בשנת 1889 על שטח בגודל של 1.1 דונם, וכולל חמישה חדרי שינה ובריכה גדולה. בסתיו 2016 הנשיא האמריקאי לשעבר והמתמודדת לשעבר על נשיאות ארצות הברית קנו בית נוסף בשכונה בסכום של 1.16 מיליון דולר.

כזכור, רק לפני חודשיים עלה שמו של נשיא ארה"ב לשעבר לכותרות, קרוב לעשרים שנה אחרי פרשת מוניקה לווינסקי, כאשר פורסם כי הוא שוב עשוי לעמוד בפני פרשת מין חדשה.

הדיילי מייל חשף כי ארבע נשים מאשימות שהוא תקף אותן מינית אחרי שעזב את הבית הלבן. שמו של קלינטון (71) נקשר לרומנים מחוץ לנישואים ולתקיפות מיניות עוד במהלך קמפיין הבחירות של 1992, שבו גבר על ג'ורג' בוש האב, שגם נגדו הופיעו בשבועות האחרונים טענות על התנהגות שאינה הולמת, והשיא היה הרומן שלו עם מוניקה לווינסקי, מתמחה בבית הלבן, שכמעט הביא להדחתו.