מהיום הראשון בו החל דרכו המוזיקלית, בחר סאבלימינל (קובי שמעוני) לעטות על ראשו את כתר המשיח החברתי של המוזיקה הישראלית, כשהוא מקפיד בשיריו לצייר בצורה אספקלרית את הריאליזם הישראלי ולהפיץ את מסרי השלום, אהבה, רעות, אחווה ודו-קיום בין פלחי החברה הישראלית על כל גווניה.



בשירו החדש "תן למוזיקה לדבר", סאבלימינל לוקח את אותם מסרים צעד אחד קדימה וממטיר ערכי מוסף כמו אנטי גזענות, כבוד הדדי, שמחה ומכנה משותף לכל אדם באשר הוא – האהבה ההדדית למוזיקה ולדברים הדומים בין עולם שסופן בחובו לא מעט ניכור ושוני.





עם טקסט אופייני לסאבלימינל (כולל הרמה מגניבה לריקי גל), לחן ופזמון קליטים משמיעה ראשונה ווייב מושקע ועשיר מוזיקלית (הממשיך את הלך הרוח של אלבומו האחרון), סאבלימינל ממשיך לבסס מעמדו כמנטור היפ הופ ישראלי וכאחד האמנים הראויים במלוא הדעה לתואר זה.



הקליפ לשיר צולם ב"קייפ טאון" שבדרום אפריקה, ומשתתפים בו רקדנים בני המקום. "הגעתי לאחד המקומות המקופחים והקשים בעולם", אומר סאבלימינל על הקליפ, "ועברתי שם חוויה מכוננת. גיליתי אנשים חמים, מלאים בשמחת חיים, אהבה וצניעות שמוזיקה זורמת להם בדם. באתי לחזק, וחזרתי בזכותם מחוזק, מלא תקווה ואופטימיות".