לאחר תקופה ארוכה בה הוא מטיח ביקורת בשמאל הישראלי, החליט עורך הדין יורם שפטל, לתקוף חזיתית גם את הציבור החילוני בישראל, בעיקר על רקע חגיגות הסילבסטר והשנה החדשה אשר התרחשו בתחילת השבוע האחרון. שפטל, אשר שומר בקנאות על הציביון היהודי, טען כי ישנו אספסוף ששכח לחלוטין מה זה להיות יהודי, וכי כל מה שמעניין אותו זה להשתכר ולבלות. לאחר מכן התפנה לחזור ולתקוף את הפלסטינים, התקשורת, והשמאל, כפי שהוא עושה בתוכניתו ב-103FM, בכל יום חמישי.



תחילה פתח שפטל והתייחס לחגיגות הסילבסטר והשנה החדשה שאירעו בארץ, שהוא טוען כי החילוניים בישראלים פשוט שכחו מה זה להיות יהודים: "השבוע, ביום ראשון בערב, חגגו את השנה האזרחית החדשה. לא חשוב מה הוא מסמל, זוהי חרפה ושפל של אותו חלק מהציבור החילוני שהפך לאספסוף ריק לחלוטין מיהדות. הם חגגו את החג הזה בחודש דצמבר למיניים הערלים, אספסוף ריק מיהדות ומכבוד יהודי, שמאמין רק באכול, שגול, שתה אלכוהול, נפס בגדול, אם לא מחר אז בטח מחרתיים תיפול. 
אותו אספסוף נהר בהמוניו אל מרכזי הבילוי, כמו מיליארדים של גויים, השתכר, ניפס וחגג את החג של ראש השנה האזרחית, חג שבמשך דורות היה תרחיש ותירוץ להרג, ביזה, שוד, אונס ורצח של יהודים בראש ובראשונה בכל רחבי אירופה. ההתבהמות הזאת, לא חשוב מה החג. היא חרפה. הציבור החילוני הפך לאספסוף ריק לחלוטין מהיהדות, והאידיאולוגיה שלו היא כפי שציינתי.

כפי שכולנו יודעים, הסיוט הכי גדול של הכנופיות התקשורתיות היה שדונלד טראמפ יעלה לכס נשיאות ארצות הברית. הסיוט הזה היה מסיבה אחת - כל שוטה, כל אוויל משריש וזב חותם, ידע היטב שטראמפ יהיה נשיא מאה מונים, אלף מונים, יותר פרו ישראלי מאשר קלינטון. השמאל הישראלי, מיד בערב המהפך הקדוש, החל להתדרדר במדרון החלקלק שקשה מאוד לעצור בו - מדרון הבגידה, שבו בכל שאלה שעומדת בינינו לאויב הערבי, השמאל הערבי והמוחלט - בצד של האויב. בראש ובראשונה בכל עניין שנוי במחלוקת". 


"מעולם לא היה נשיא בבית הלבן כל כך פרו ישראלי, כל כך פרו יהודי כמו דונלד טראמפ - ראה את החנינה שלו לאיש חב"ד, שנידון ל-27 שנות מאסר, והוא חנן אותו לשמונה שנים. הוא קיצץ הרבה יותר משני שליש. זה לא רק פרו ישראלי, דרך אגב - במידה רבה זה יותר פרו ישראלי בעד מדיניות ישראל. 
"לאחרונה, ממש השבוע, צייץ טראמפ שהוא שוקל את התמיכה האמריקאית בסוכנות האו"ם של אונר"א, כנופיית הטרור. אני אומר לכם שממשלת ישראל אף פעם לא פנתה לאמריקאים בבקשה להפסיק את הסיוע לאונר"א, שהוא אחד מארגוני הטרור הגדולים בעולם. הוא מרעיל בבתי הספר שלו את התלמידים בעזה לאנטישמיות קיצונית, חולנית וברברית. הם משמשים מחסני נשק לחמאס, כפי שראינו שוב ושוב בעימותים הצבאיים. זוהי כנופיית טרור, לא סוכנות לשיקום פליטים, ובכל שנות קיומה, היא לא שיקמה אפילו פליט אחד. אבל טראמפ הוא הראשון, לאור התנהלות הפלסטינים, שעלה על כך. הוא טמן מלכודת לאויב הפלסטיני, וכרגע קיים נתק ביניהם לבין ארצות הברית. 
הן אותה גברת, אפילו לא בשינוי אדרת. התעמתתי בתוכנית רדיו אחרת עם אחד התעמולנים השמאלניים הגדולים שקיימים על ההצהרה של טראמפ שהוא עומד להפסיק את התמיכה, והשמאל לא יכול בלי שקר, וכדי לתת צידוק לטיעונים שלו, הרמאי הפתולוגי הזה אומר בשידור חי 'אונרא הוא ארגון נפלא, שמטיס אוכל לכל רעבי תבל'. זה שקר אופייני של תעמולן. אונר"א היא סוכנות האו"ם של הפליטים הערביים. זוהי סוכנות של האו"ם לטיפול בפליטי פלסטין במזרח התיכון. שוב שקר גדול".