אחרי תקופה קצרה שבה נראה כי פרשת הצוללות ירדה קצת מהכותרות, נודע היום (חמישי) כי אתמול נחקר שוב עו"ד יצחק מולכו, שליחו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו לנושאים מדיניים. מולכו שהה במשרדי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 עד סמוך לשעה 22:00. 

מולכו, כזכור, נחקר בפרשה מפאת היותו שותפו למשרד וקרוב משפחתו של עו"ד דוד שמרון, שייצג את המתווך בעסקת הצוללות, מיקי גנור, שהפך לעד המדינה בפרשה. במשטרה סבורים כי מולכו הפר את חובת הדיווח, למרות שחתם על מסמך ניגוד עניינים, ולא סיפר על עסקה הנרקמת בין תאגיד טיסנקרופ לבין המתווך מיקי גנור, שיוצג ע"י שותפו, עו"ד שמרון.
גורמים במשטרה אישרו את דבר חקירתו של מולכו ומציינים כי בניגוד למה שפורסם, ישנה התקדמות בחקירת הפרשת הצוללות. 

מולכו, מצדו, טען בחקירותיו הקודמות כי לא היה מעורב כלל בעסקת הצוללות, אולם במשטרה הטיחו בו טענות קשות בניסיון לקבל פרטים בהקשר לעובדה שכיהן כשליח של ראש הממשלה במדינות שונות בעולם, וזאת בשעה שהוא נמנה כשותפו במשרד של עו"ד שמרון ועל כך היה אמור לכאורה להעביר דיווח.

מולכו סיים לארונה את תפקידו כשליחו המיוחד של נתניהו לעניינים מדיניים, והוחלף על ידי ראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת. מולכו ביקש לסיים את תפקידו לאחר שהוגשה עתירה לבג"ץ שביקשה למנוע ממולכו להמשיך ולכהן כיועצו המדיני של ראש הממשלה בשל ניגוד עניינים, בשל קרבתו לעורך הדין דוד שמרון, שנמצא תחת חקירה בפרשת הצוללות. כזכור, עורך דין שמרון, בן דודו של נתניהו, היה עורך דינו של עד המדינה בפרשת הצוללות, מיקי גנור, וזה שייצג אותו בעסקה מול התאגיד הגרמני טיסנקרופ, וכעת הוא נחקר בחשד למעורבותו בתיק 3000.