ברוב המקרים, הקורבנות בחתונות בכפייה הן נשים, אך לעיתים מתהפכות היוצרות, והגבר הוא שמוצא עצמו מוכנס בכוח אל ברית הנישואים. אומנם מדובר במקרים נדירים, אך הם מתרחשים, בעיקר במדינות עולם שלישי, לרוב עבור רווח כלכלי. לאחרונה נחשף מקרה מזעזע של חטיפה של גבר בביהר, הודו, עבור חתונה בכפייה, לאחר שסרטון שמתעד את המקרה הועלה לרשת. 


על פי הדיווחים בכלי התקשורת, וינדור קומאר, מהנדס בן 29, נחטף כשהיה בדרכו לעבודה, והוכרח להתחתן תחת איומי אקדח. מאוחר יותר באותו היום, משפחתו גילתה על כך כשקיבלו שיחת טלפון ממספר לא מזוהה, בו נאמר להם שקומאר נחטף ואולץ להתחתן, ושהוא מוחזק בניגוד לרצונו בידי משפחת הכלה. בני המשפחה יצרו  מיד קשר עם המשטרה, וקומאר חולץ והועבר להגנה משטרתית. 

על פי חדשות NDTV, על מבצע החטיפה והחתונה בכפייה אחראי אחיה של הכלה, המשתייך לכנופיה מקומית. למרות האישומים, האח, אומש פראסאד, הכחיש בכלי התקשורת שהחתונה נעשתה בכפייה. כשנשאל על הסרטון טען ש"אינני יודע על שום סרטון. הוא מתנגד כעת לנישואים בגלל שאחיו ביקש ממנו. אני מאחל להם חיי נישואים מאושרים". נכון לעכשיו, הכלה ומשפחתה נמצאים במנוסה מפני הרשויות, אך משפחתו של קומאר טוענת שהם עדיין חוששים מנקמה מצדם.
 


הן בכלי התקשורת בעולם והן בכלי התקשורת המקומיים, המקרה תועד כחריג, בשל הנסיבות בו התרחש. בדרך כלל, מקרים כאלו מתרחשים בקרב מעמדות נמוכים, בכפרים ולרוב נשים הן אלו שנחטפות. במקרה זה, המשפחות המעורבות בו הן ממעמד בינוני ומתגוררות בעיר. בשני המקרים, המטרה של נישואים כאלו היא עבור קבלת רכוש של משפחת החתן או כדי להיכנס עם משפחתו לעסקים. 

בסרטון המחריד שתיעד את המקרה, נראה קומאר בוכה רבות בטקס החתונה, כשאחד מקרוביי המשפחה מוחה את דמעותיו. כשקומאר מתחנן שישחררו אותו ומסרב לבצע את המוטל עליו בטקס, קרוב משפחה אומר לו ש"אנחנו מחתנים אותך, לא תולים אותך". נכון לעכשיו, האירוע החמור נמצא בחקירה.