מובילי מחאת רוטשילד הודיעו כי למרות הנוכחות הדלה יחסית בהפגנה אמש, כי הם אינם מתכוונים לוותר. מני נפתלי התייחס לנושא הבוקר (ראשון) בראיון ב-103FM למחאה, וטען: "אלפי אנשים הגיעו אתמול לשדרות רוטשילד, ואני לא מבין את הטענה שהגיעו מעטים בלבד. למחאה הזו אין גרפים שעולים או יורדים, מדובר במחאה ארוכה עם עליות וירידות". הוא הסביר בשיחה עם דרור רפאל, ספי עובדיה ולאה גולדין כי "המחאה הזו היא נגד השחיתות השלטונית ונגד תקופת כהונתו של ראש הממשלה, שבעצמו אמר ששתי קדנציות זה מספיק. היום הוא גם מוכיח זאת".



נפתלי הוסיף כי "אלדד יניב אינו מנהיג המחאה, אלא תורם למחאה בדיוק כמוני. אין מנהיגים למחאה ומדובר במחאה של העם". לדבריו, אנשים מבינים שהשלטון הזה מאוס, וכמו גם השיטה שנמאסה על הציבור. "אני לא חושב שאני אכנס לפוליטיקה כי אני לא חושב שאני יכול לשנות", שיתף, "יש להחליף את כל השיטה ולבנות מנגנון מול העם, צריך שיהיה חוזה בו אם נבחרי הציבור לא מקיימים את מה שהבטיחו בבחירות הם ילכו הביתה". הוא טען כי "אנשים רוצים להוציא את הכעס שלהם. הפעם לא הונפו שלטים מכיוון שכולם רוכזו בהבימה".




אחד ממובילי המחאה הסביר כי אינו מחפש רווח לעצמו. "אני נלחם עד הסוף ומבקש מאנשים שרוצים שינוי להצטרף אליי", אמר. בסיום השיחה, הוא התייחס לסערה שעורר הראיון שלו בתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. הוא השיב: "לא יצאתי פגוע, והובטח לי שלא יערכו את דבריי אך בכל זאת חתכו חלק מדבריי, אחרי שהגבתי לברקוביץ'. הגעתי לתוכנית בגלל שקראו לי פחדן ורציתי להגן על כבודי, אני לא מפחד".

עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן