דרור רפאל, ספי עובדיה ולאה גולדין שוחחו בתוכניתם ברדיו 103FM עם רון קרמן, אביה של טל קרמן שנהרגה בפיגוע בקו 37 בחיפה בשנת 2,000. שהביע את אי שביעות רצונו מהתנהלות הממשלה, וטען כי השיח על חוק "עונש מוות למחבלים" הוא מיותר והחוק הקיים מספיק. "כיום בחוק הישראלי ישנו סעיף של עונש מוות שאף אחד לא משתמש בו. שר הביטחון אביגדור ליברמן יכול לבקש מהפרקליט הצבאי להטיל עונש מוות למחבלים, אך בפועל זה לא קורה", אמר האב.



"מדובר בדיני נפשות, במקום להילחם בטרור מצהירים הצהרות חסרות משמעות בכדי לגזור קופון פוליטי. לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, העונש קיים והופעל פעמיים בישראל, לא צריך לשנות כלום אלא רק להפעילו, אם מישהו היה מתכוון באמת לעשות משהו לא היו מנסים להעביר את החוק הזה. ישראל צריכה לעשות הכל כדי להציל גם נפש אחת, אם עונש מוות ירתיע אחרים מלפגוע באזרחי ישראל אז זה מה המדינה צריכה לעשות" הוסיף קרמן.



כשנשאל האם החוק ישנה את המצב לטובה או יזיק לישראל השיב: "אם החרב הזו תהיה מונפת מעל ראשו של אותו מחבל אני מניח שהיא תיצור הרתעה. שלושת המחבלים שהיו מעורבים בפיגוע בו נהרגה בתי נמצאים כעת בחו"ל לאחר ששוחררו בעסקת שליט בשנת 2011. אותו סייען לפיגוע יושב היום בכלא ואני קורא על הבמה הזו לפעול לקדם את האופציה של שלילת אזרחות למעורבים באירועי טרור, אני לא מבין מדוע עליי להתחנן לשלול את אזרחותו. לישראל יש ארסנל של כלים שלא פוגע באמנות הבין לאומיות כדי למנף את כוחה השולט בעזה אך שיקולים פוליטיים וכלכלים עומדים לנו בדרך".