התגובות הקיצוניות ברשת גרמו לתגבור האבטחה בהופעה של הזמרת אחינועם ניני: לפני כשלושה שבועות פרסמה המועצה האזורית עמק יזרעאל פוסט שכולל סרטון של המוזיקאית שידועה בעמדותיה השמאליות, ששהתה באותה עת בוותיקן, בו היא המזמינה את תושבי המועצה להופעה שלה שתתקיים בישוב יפעת בשבוע הבא.



"שלום לתושבי המועצה האזורית עמק יזרעאל, מדברת אחינועם ניני", אומרת הזמרת בסרטון. "רציתי לספר לכם שבתשע-עשרה לינואר אגיע יחד עם להקתי, גיל דור, אדם בן עזרה, וגדי סרי, כולם מוזיקאים נפלאים, להופיע בפניכם באולם המופעים בקיבוץ יפעת. הכנו לכם הופעה נהדרת, לדעתי, עם כל הלהיטים שלנו מ-27 שנות קריירה, גם הארץ וגם מהעולם, וגם שירים חדשים וכל מיני הפתעות. אנחנו באים עם הרבה אהבה ושמחה".




עשרות גולשים החלו להגיב לפוסט בתגובות נאצה, ולקלל את הזמרת. "מה קרה חזרת להופיע בישראל שעל פי דברייך 'כובשת', יש לי בשבילך מקום מצויין להופיע בו - לכי לעזה", כתב לה אחד הגולשים. "שתתנצר על הדרך, מכוערת. חינם לא הייתי הולכת", כתבה גולשת אחרת. "אני אלך לחנין זועבי ולא אלייך", הגיב אדם אחר, "מעניין שהיא לא מופיעה במדינות ערב שהיא כל כך מתה עליהן, קונפה", כתב גולש נוסף. "שה' יישלח לה מכה שלא תוכל לצאת ממנה", איחל אדם אחר.



בהמשך לתגובות המסיתות ולקללות החליטו במועצה האזורית לתגבר את האבטחה בהופעה, להופעה שלה שעתידה להתקיים ב-19.1.



מהמועצה האזורית עמק יזרעאל נמסר בתגובה: "עקב תגובות אלימות חריגות ברשת החברתית, נתגבר את האבטחה במופע".



מאחינועם ניני לא נמסרה תגובה.