אבי בלשניקוב, בעבר יו"ר ערוץ עשר, מנכ"ל משרד התקשורת ומנכ"ל הכנסת, מונה ליו"ר המכללה למינהל. הוא יחליף בתפקיד את רון גוטלר, שמסיים קדנציה של חמש שנים כיו"ר המכללה. גוטלר מילא בעבר שורה של תפקידים בכירים בארץ ובחו"ל, שהמרכזי ביניהם הוא כיו"ר חברת נייס, בו שימש 11 שנים.
בין תפקידיו, כיהן בלשניקוב כיו״ר בתי החולים של הדסה בירושלים ובתקופתו נחתם הסכם ההבראה הגדול של בתי החולים. כמו כן, מכהן בלשניקוב בשנים האחרונות כיו״ר תאגיד המים והביוב הגדול בישראל ״הגיחון״ של ירושלים והסביבה וחברות הבת, וכן יו״ר חברות הבת של בתי החולים של הדסה. בלשניקוב מכהן אף בשנים האחרונות כחבר הוועד המנהל של הטכניון בחיפה.
גוטלר: "אקדמיה איכותית היא כור ההיתוך של תעשיות הצמיחה במשק הישראלי. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לקחת חלק בהצמחת ההון האנושי, אשר יהווה את עמוד השדרה לשוק התעסוקה בשנים הקרובות. אני מסיים קדנציה בת כחצי עשור במכללה, ואני שמח לומר, שצלחנו בהצלחה את כל השינויים והטלטלות שאירעו בשוק ההשכלה הגבוהה במדינת ישראל".
 
הרצל עוזר, יו"ר חבר הנאמנים הודה לרון גוטלר על תפקידו, ואמר כי "רון השכיל לנווט את המכללה לאורך הדרך, להביא אותה להישגים מרשימים ביותר בכל תחומי הפעילות שלה, ולהפוך אותה לאקדמיה ששמה במרכזה ערכים של יזמות וחדשנות, הנותנת מענה לצרכי שוק התעסוקה המשתנה. רון משאיר למחליפו מכללה חסונה כלכלית, מנוהלת כהלכה, עם כיוון ברור ביחס לעתידה".