הסערה בעקבות נאומה של כוכבת הטלוויזיה אופרה ווינפרי בטקס גלובוס הזהב נמשכת. שעות ספורות אחרי שהזדהתה הכוכבת עם קמפיין METOO#, התפרסמו דיווחים כי אשת התקשורת האמריקאית אמרה שהיא "שוקלת ברצינות" להתמודד על נשיאות ארה"ב. כך לפי מקורביה. לפי המקורות שסיפרו על כך לרשת CNN, השיחות בנושא נערכו לפני מספר חודשים. בנוסף, הודגש כי ווינפרי עדיין לא החליטה האם היא אכן מעוניינת לרוץ לנשיאות.
כבר לאחר נאומה, התמלאה הרשת בציוצים שקראו לה להתמודד לנשיאות ארצות הברית ב-2020. תחת ההאשטאג Oprah2020# אמרו המצייצים: "אחרי הנאום בגלובוס הזהב, זה ברור שאופרה היא מסוג המנהיגות שארצות הברית צריכה", "אני אצביע בשמחה לאישה ללא ניסיון פוליטי, אבל מומחית לניסיון אנושי", "היי דונלד... ככה נשיא ארצות הברית צריך להישמע", וקריאות דומות נוספות. עם זאת, מול הקריאות התומכות, מתנגדים לרעיון הצביעו על צביעות בנאומה, בכך שפרסמו תמונות של הכוכבת עם המפיק הארווי וינשטיין, שבעקבות הגילויים על סדרת תקיפות מיניות שביצע, לכאורה, החל הקמפיין לתפוס תאוצה.



כזכור, ווינפרי זכתה הלילה (שני) בפרס ססיל ב. דה-מיל למפעל חיים של איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד, והתייחסה לחוסר שוויון גזעי והטרדות מיניות, בערב בו כל הנשים בטקס לבשו שחור כאות הזדהות עם קמפיין MeToo#. ווינפרי סיפרה על השחקן סידני פויטיר שזכה בשנת 1964 בפרס האוסקר בקטגוריית השחקן הטוב ביותר, והפך לאדם הגבר השחור הראשון שזכה בפסלון. 18 שנים מאוחר יותר הוא זכה בפרס דה-מיל: "על הבמה הזו ממש, בשנת 82', זכה סידני בפרס על מפעל חיים", אמרה ווינפרי בעת שהוענק לה הפרס, "ישנן ילדות צעירות שצופות בי כרגע כשאני הופכת להיות האשה הראשונה שזוכה באותו הפרס. זהו כבוד בשבילי לחלוק את הערב הזה איתן, ועם הגברים והנשים המדהימות שנתנו לי השראה, וגרמו למסע שלי להיות אפשרי".

בהקשר לקורבנות תקיפה והטרדה מינית, אופרה אמרה כי הגילויים האחרונים בהוליוויד בהקשר של הטרדות מיניות והשינויים שהם הביאו עמם, השפיעו הרבה מעבר לתחומי תעשיית הקולנוע ו"מתעלים על כל הבדל תרבותי, גיאוגרפי, גזעי, פוליטי או כזה של מקום עבודה. אני רוצה לתת כבוד לכל הנשים שסבו הטרדות ותקיפות בגלל שהן, כמו אמא שלי, היו צריכות להאכיל את הילדים שלהם ולשלם את החשבונות שלהן", הוסיפה ווינפרי, "אלו הן הנשים שהשמות שלהם לעולם לא יתפסמו, עקרות בית ועובדות משק, נשים שעובדות במפעלים ונשים שעובדות במסעדות, נשים באקדמיה, בהנדסה ברפואה ובמדע. הן חלק מעולם הטכנולוגיה, הפוליטיקה והעסקים. הן ספורטאיות אולימפיות, הן חיילות בצבא".

ווינפרי התייחסה בנאומה לרייסי טיילור, שנחטפה ונאנסה על ידי שישה גברים בשנת 1944, ולא זכתה להביא את הגברים שעשו לה את זה לצדק ואמרה: "במשך זמן רב מדי, נשים לא נשמעו, או שלא האימנו להן אם הן העזו לפצות את פיהן, על הגברים בעלי הכוח שפגע בהן. אבל זמנם עבר. זמנם עבר. אז אני רוצה רוצה לומר לכל הבנות שצופות בי כרגע, יום חדש עולה באופק", סיכמה ווינפרי. "וכשהיום הזה סוף סוף יעלה, זה יהיה בזכות הנשים המדהימות שנמצאות בחדר הזה הלילה, וגם כמה כברים יוצאים מן הכלל, שנלחחמים כדי להפוך למנהיגים שייקחו אותנו אל הזמן בו אך אחת לא תצטרך לומר "MeToo#" שוב.