בעקבות פרסום הקלטת של יאיר נתניהו במועדוני חשפנות, אמש ב"החדשות",  מני נפתלי, אב הבית לשעבר של משפחת נתניהו, התייחס לדרישות הבוקר (שלישי) ב-103FM לאבטחה של משפחת נתניהו, ולבילויים של הבן של ראש הממשלה: "אני לא פגעתי בילדים הללו למרות שאני יודע עליהם המון, אני גם לא מתכוון להוציא שום דבר בעתיד. אני יכול רק לומר שהמאבטח יכול למצוא את עצמו עד שתיים בלילה בפאב כשבכניסה למועדון, יאיר נתניהו מגיע ומכריז בקול 'אני הבן של ראש הממשלה' ובכך גורם לנו להיחשף ולהצהיר שאנחנו חמושים. כמאבטח עליי לשמור מרחק של קשר עין עם יאיר נתניהו כל הזמן, רמת האבטחה היא כמו של שר, מדובר באבטחה צמודה מאוד".


על פרסום ההקלטה והטענה שהמאבטח הפיץ את הקלטת לתקשורת השיב: "למיטב הבנתי היה זה הנהג שעבד בחצי משרה והחליט לחשוף את ההקלטה לתקשורת. אני לא מאמין שמאבטח יחליט להקליט את הדברים ולחשוף אותם". על ילדיו של נתניהו הוסיף: "מדובר בחינוך התרבותי אותו קיבלו, הם לא אשמים, הם נולדו לאבא ראש ממשלה והסתובב לידם נתן אשל וכו'".

"היה לי ברור שזה מה שמתרחש", הצהיר נפתלי. "אחד הנהגים שעבד שם סיפר לי שמי שיפיל את ראש הממשלה זה הבן שלו. מדובר בילד שמאובטח 24/7, לאן שהוא הולך אנחנו אחריו. אני יכול לומר שישנם מאבטחים ספציפיים שמאבטחים את 'משפחת המלוכה' וצריך תמיד לדעת איפה הם ולהיות צמודים אליהם בסביבות 3-4 מטרים. מדובר בסיוט לא קטן למאבטח אך גם למאובטח. ביום ההולדת של הילד לדוגמא, עמדתי בסביבות 15 שעות בחוף הים עם בגדים ארוכים וסבלתי מחום ללא כובע".
עריכה: איתמר זיגלמן