ישנה אמרה נושנה לפיה אם אנחנו רוצים שהחלומות שלנו יתגשמו, אנחנו צריכים לעשות משהו כדי להגשים אותם. גבר אחד מדלוואר, ארה"ב, החליט להשתמש בעצה הזו, אם כי עבור חלום שחלם בלילה, וזה השתלם לו בענק. ג'יימס וולברט, 52, סיפר שהחליט לקנות כרטיס לוטו, לאחר שבלילה חלם שהוא קונה כרטיס וזוכה. הוא נדהם כאשר החלום הפך למציאות.



 על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, וולברט הלך לקנות כרטיס גירוד בחנות טבק מקומית, לאחר שקיבל השראה מהחלום שלו. "גירדתי את הכרטיס בחנות ונדהמתי כשהבנתי שזכיתי", הסביר וולברט, שזכה ב-10,000 דולר. לדבריו, הוא קונה כרטיסי גירוד כבר עשר שנים, אך מעולם לא זכה בסכום גדול כזה. למרות שמדובר בפרס די גדול, התכניות של וולברט עבורו הן די פרקטיות. "הראשונה שסיפרתי לה הייתה אשתי", סיפר.  "אנו מתכננים להשתמש בכספי הזכייה כדי לשלם חובות ולחסוך את השאר". למרבה הצער, וולברט לא סיפר מה הוא הסכום בו זכה בחלום.



חלם בלילה שזכה והחלום התגשם למחרת. צילום: אינגאימג
חלם בלילה שזכה והחלום התגשם למחרת. צילום: אינגאימג



זו לא הפעם האחרונה וודאי לא תהיה האחרונה בה אדם זוכה בלוטו מסיבה מאוד מוזרה. זמן מה לפני האירוע הנוכחי, נכד שעזר לסבתו גילה שזה השתלם לו גם כלכלית, לאחר שזכה בלוטו בזמן שערך עבורה סידורים. הנכד, בן 22 מבולטימור, מרילנד, סיפר שהוא נסע עם אביו לבקר את סבתו, והיא שאלה אם יוכל לערוך עבורה סידורים. על פי חדשות UPI, כשחזר, הוא וסבתו גירדו כמה כמה כרטיסים שבתא ביקשה שיקנה עבורם, כי לדבריו "כשיש לך סבתא שאוהבת לוטו, גם אתה ממלא לוטו!".

לפתע, בעודו מגרד את אחד הכרטיסים הבחין שזכה ב-10,000 דולר. "הייתי צריך לבקש מסבתא שלי שתבדוק שזה נכון כי היא מומחית", הסביר הנכד. "כשהיא אמרה שאכן זכיתי, אמרתי 'וואו, אתה יודעת מה אפשר לקנות ב,10,000 דולר? אבל אז שמתי לב שלא גירדתי את כל המספרים. כשראיתי שבעצם זכיתי ב-100,000 דולר הייתי בהלם מוחלט". נכון לעכשיו, לא ברור אם הסבתא קיבלה את חלקה בזכייה, אבל אם מדובר בנכד טוב הוא בוודאי נתן גם לסבתו חלק מן הכסף הרב. לפחות עם חלק מן הכסף, הנכד סיפר שהוא מתכנן לקנות מכונית ולחזור ללימודים.