כתב חברת החדשות גיא פלג, שחשף השבוע את הקלטות יאיר נתניהו משיחתו עם בנו של הטייקון קובי מימון, אמר היום (חמישי) כי יש כוונה לפרסם חלק נוסף מתוך ההקלטות. "יש שם איזה סוגיה שהיא סוגיה מאוד רגישה מהרבה מאוד בחינות ואנחנו התלבטנו ומתלבטים ויכול להיות שיהיה פרק ב'", אמר פלג בראיון לתוכניתם של נעם פתחי ויותם זמרי ברדיו דרום ורדיו גלי ישראל.
כשנשאל פלג מתי יפורסמו הקטעים, השיב כי "יש כאן חומר שבראייה שלנו הוא חומר נפץ, גם הפרק הראשון ואם בכלל הפרק השני, אנחנו משקיעים בזה הרבה מאוד התייעצויות, הרבה מאוד שיקול דעת, הרבה מאוד מחשבה, זאת לא החלטה שלי, זאת החלטה משותפת של הרבה מאוד גורמים וזה לוקח זמן ואנחנו לא מתכוונים לפרסם משהו בלחץ, כי שוב, הדרך לא אצה לנו, אנחנו נפרסם כשאנחנו נחשוב שזה הצעד הנכון לפרסם, ולא מן הנמנע שאנחנו גם לא נפרסם, השמיים לא יפלו".
 
מיד לאחר שידור הכתבה ביום שני האחרון, אמר הכתב לתוכנית הלילה ברשת כי "ידענו שמשפחת נתניהו תפעיל סוללה של עורכי דין והם אכן פעלו, אבל אני לא נפלתי מהכיסא והייתי משוכנע שנגיע לשידור". פלג התייחס לעובדה שיאיר נתניהו הלך עם מאבטח ונהג של המדינה ומדברים בשפת ביבים ומתייחסים באופן גס וירוד בין נשים: "ההחפצה של הנשים היא הדבר הנורא. אחד מחברי המערכת אמר 'היעלה על הדעת שיאיר נתניהו מדבר ככה על האקסית שלו?'.

עוד אמר פלג, כי גם העניין עם ניר מימון, בנו של בעלי מאגר הגז תמר, שהיה עם נתניהו ברכב. פלג הזכיר כי "ההקלטות בוצעו בקיץ 2015, כשמדינה שלמה עסקה במתווה הגז ומסתבר שמתחת לפני השטח הייתה חברות שלא ידענו עליה כשהוא אומר ש'אבא לי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר'. גם כשאומר את זה אדם שיכור זה ראוי לפרסום".