חבר הכנסת, אורן חזן, סיפק היום (שישי) הצהרה מפתיעה בליכודיאדה המתקיימת באילת. בשיחה עם מעריב אונליין אמר כי "אני לא פוסל התמודדות על ראשות התנועה בפריימריז הקרובים, יהיו המועמדים אשר יהיו. כאשר נבחר בארצות הברית אדם כמו טראמפ שלא היה פוליטיקאי קודם לכן ויש מנהיגים צעירים בצרפת ובאוסטריה, אין שום סיבה שראש הממשלה הבא של מדינת ישראל לא יהיה מתחת לגיל ארבעים". 



מקורבים של חזן אמרו כי לא תהיה לו כל בעיה להתמודד מול נתניהו. חזן עצמו גם מתח ביקורת על הופעתו של השר לשעבר אלי ישי בליכודיאדה. "דרעי עשה סיבוב על הליכוד באמצע השבוע עם חוק המרכולים ואלי ישי יעשה עלינו סיבוב בסוף השבוע".  אלי ישי אמר במהלך ביקורו בליכודיאדה כי "תנועת יחד בראשותו תשב בממשלה הבאה עם הליכוד".



עם תחילת האירוע נכנסה לאירוע מירי רגב והתקבלה בהתלהבות כשברקע מושמע הלהיט "לכי תספרי לכולם שאת מירי רגב ושאת לא עושה חשבון לאף אחד", הקהל קיבל את פניה בתשואות נלהבות. רגב לוותה בפעילים עם דגלים שמחאו לה כפיים. "אנחנו בקרב. זה לא קרב על הליכוד, זה קרב על הבית", אמרה.



תומכת במירי רגב בליכודיאדה. צילום: אריק בנדר



שר התקשורת איוב קרא אמר כי "אנחנו מאמינים בחפותו של ראש הממשלה ושולחים לו ברכת יישר כוח. אין כלום כי לא היה כלום". הקהל קיבל את דבריו בתשואות רמות ובקריאות 'ביבי ביבי'. עוד אמר ש"כל מי שישדר פייק ניוז יביא עליו גזר דין מוות. אנחנו נעשה הכל כדי להציל את ערוץ 20". בנוסף אמר כי "הצלחנו לגרש מכאן מסתננים שהיו פה מפגע תברואתי".

בתגובה לדבריו של השר קרא על גזרי דין מוות לתקשורת מסר ח"כ חזן."אני מסתייג לחלוטין מדבריו  של שר התקשורת איוב קרא. אוי לנו שהגענו למקום שבו אנו לא מוציאים מחבלים להורג אבל מאיימים להוציא להורג עיתונאים. אני נבוך 'משתיקת הכבשים' של השרים וחברי הכנסת שנכחו באולם וקורא לראש הממשלה לנזוף בשר ולגנות את הדברים. רק הציבור ישפוט את התקשורת ויבחר בשלט במה לצפות. לא זו דרכה של תנועת הליכוד".

השר איוב קרא הסביר בשיחה ל'מעריב אונליין' למה התכוון בדבריו: "התכוונתי לכך שמי שישדר פייק ניוז יאבד את הצופים והאמינות שלו, אף אחד לא ירצה לשמוע את הדיווחים שלו והוא יביא על עצמו גזר דין מוות".

ההתנצלות של טראמפ: