חילופי מהלומות בטוויטר היום (שישי) בין שרת המשפטים, איילת שקד, לבין יו"ר מפלגת "יש עתיד", ח"כ יאיר לפיד. השרה שקד תקפה את לפיד תוך שהיא מתייחסת לדברים שאמר השר לשעבר חיים רמון: "קרא את חיים רמון וקבל שיעור בדמוקרטיה: 'השמאל התייאש מהדמוקרטיה והפך את בג"ץ למועצת החכמים'". לפיד, כזכור, הצהיר שיעתור לבג"ץ נגד חוק ההמלצות.


הציוץ של שקד. צילום מסך טוויטר
הציוץ של שקד. צילום מסך טוויטר

 
ח"כ לפיד השיב אז בחשבון הטוויטר שלו, תוך שהוא מתייחס לסדרת החוקים שהעבירה לאחרונה הקואליציה ולפרשת הצוללות: "איילת, אחרי שתמכת בחוק ההמלצות, חוק הפריימריז וחוק הג'ובים, ולא אמרת מילה על פרשת הצוללות את לא בדיוק כשירה לתת שיעורים בדמוקרטיה. אם החלטת להיות המוציאה לפועל של השחיתות לפחות תחסכי מאיתנו את הצדקנות".


ציוץ התגובה של לפיד. צילום מסך טוויטר
ציוץ התגובה של לפיד. צילום מסך טוויטר


שרת המשפטים תקפה אז בחזרה תוך שהיא מתייחסת לתחקיר בתוכנית "עובדה" על ראש השב"כ לשעבר וחבר הכנסת בהווה מ"יש עתיד", יעקב פרי, ולהצבעה בכנסת סמוך להלוויית רזיאל שבח ז"ל שנרצח בפיגוע הירי בחוות גלעד. "יפה שראש מפלגת 'היושר' שנאלם דום לאור חשיפת עובדה על יעקב פרי, מוצא הזדמנות לדבר על שחיתות. גם לא שמעתי אותך מתבטא על התרגיל המסריח של חברך עופר שלח בזמן הלווית רזיאל שבח. אבל, בוא, הנה ההזדמנות שלך לגנות את חבריך למפלגה. על חוק הפריימריז - לפחות יש מפלגות שאינן דיקטטוריות", כתבה.


ציוץ התגובה של שקד. צילום מסך טוויטר
ציוץ התגובה של שקד. צילום מסך טוויטר