מיכאל כהן, עורך דינו האישי הוותיק של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שילם לכוכבת פורנו דמי שתיקה בסכום של כ-130 אלף דולרים, כדי שזו תסתיר את מערכת היחסים שניהלה לכאורה עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כך דווח הבוקר (שבת) בוול סטריט ג'ורנל. על פי הדיוח, התשלום הועבר לסטפני קליפורד, הידועה בתור דניאלס הסוערת, באוקטובר 2016, כשלושה חודשים לפני שטראמפ נבחר לנשיאות. קליפורדס, נחשבה לאחת משחקניות הפורנו האהובות בקרב האמריקאים.

המפגש הראשוני בין השניים התרחש לכאורה בתחרות גולף שנערכה בנוואדה ב-2006. היא היתה בת 27 באותה השנה, וטראמפ חגג את יום הולדתו ה-60. "מדובר בדיווחים ישנים וממוחזרים, שפורסמו עוד לפני בחירתו של הנשיא", טענו בבית הלבן, "כבר אז הכחשנו אותם". כהן עצמו סירב להגיב לדיווחים והדגיש כי "הטענות הללו מתפרסמות לסירוגין מאז שנת 2011".

במידה והדיווח יתברר כאמיתי, זו אינה הסתבכותו המינית הראשונה של הנשיא. כזכור, מספר ימים לפני השבעתו, דווח כי גורמים רוסים מחזיקים תיעוד של טראמפ כשהוא מבלה עם יצאניות רוסיות בבית מלון במדינה. בהודעה שיצאה אז מטעם דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב נכתב כי הטענות "מזויפות לגמרי". פסקוב הדגיש כי מוסקבה לא עוסקת באיסוף מידע כזה ואמר כי הדיווחים הללו הם "ניסיון נוסף לפגוע ביחסים בין המדינות".