ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא הלילה (שבת) להודו לביקור מדיני בן שבוע ימים. אל ראש הממשלה תצטרף רעייתו, אך בנו יאיר יישאר בבית, זאת על רקע חשיפת ההקלטה בה יאיר בילה במועדוני חשפנות עם חבריו. נתניהו הצעיר היה אמור להצטרף לנסיעה ואף הוגשה עבורו בקשה לוויזה כנדרש עבור כל מי שנכנס למדינה. מלשכת ראש הממשלה סירבו להתייחס אך אישרו כי אכן יאיר לא יצטרף לנסיעה.



ניתן להעריך כי חשיפת ההקלטות של יאיר נתניהו עם חבריו בהן הם מדברים על בילוי במועדוני חשפנות ועם נערות ליווי, הייתה הסיבה לביטול הגעתו של הבן. מלבד ישראל, הפרשה סוקרה בהרחבה בכלי התקשורת ברחבי העולם והגעתו של יאיר במשלחת הייתה יכולה לכוון חלק מנקודת המבט התקשורתית אליו.





ראש הממשלה נתניהו יקיים פגישות עם ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, נשיא הודו ראם נאת' קובינד, ושרת החוץ ההודית סושמה סוואראג'. בתוכנית צפויות להתקיים פגישות מקצועיות בין הצדדים וייחתמו הסכמים בין המדינות.


נתניהו ומודי בביקורו של האחרון בארץ, יולי 2017. צילום: קובי גדעון, פלאש 90
נתניהו ומודי בביקורו של האחרון בארץ, יולי 2017. צילום: קובי גדעון, פלאש 90


 
לראש הממשלה נתניהו מצטרפת המשלחת העסקית הגדולה ביותר שיצאה אי פעם לביקור רשמי של ראש ממשלה ישראלי להודו, וזאת במטרה להעמיק ולחזק את הקשרים הכלכליים וכן ליצור הזדמנויות עסקיות משותפות בין אנשי העסקים הישראלים וההודים. 

בנוסף לכך, יצטרף לנסיעה הילד מוישי הולצברג, בן ה-12, שאיבד את הוריו בפיגוע בבית חב"ד במומבאי, זאת לאחר שהבטיח לו ראש הממשלה נתניהו שיצטרף, בעת פגישתם עם ראש ממשלת הודו מודי ביולי האחרון בארץ.