סוף שבוע קשה במועדוני תל אביב: אל המשטרה הגיעו היום (שבת) תלונות על ארבעה מקרי אונס שונים שאירעו במהלך 24 השעות האחרונות ברחבי תל אביב, כולם במעורבות צעירים במהלך בילוי במועדונים. בינתיים ברשות המשטרה שלושה עצורים אחד מהם שוחרר בתנאים מגבילים בתום חקירתו ואילו במקרה נוסף מנסים החוקרים להתחקות אחר עקבותיו של חשוד רביעי.



תחילה היתה זו צעירה בת 20 שטענה כי בעת שבילתה במהלך הלילה במועדון ברחוב אבן גבירול בתל אביב נאנסה בשירותי המועדון על ידי צעיר אותו הכיר זמן קצר קודם לכן בעודם מבלים במועדון. לטענתה , הכירה את הצעיר לראשונה במועדון ולאחר ששתה על פי החשד אלכוהול נכנסה לשירותים ושם לטענתה נאנסה על ידי אותו הצעיר. בעקבות תלונתה ולאחר שבדקה את מצלמות האבטחה במועדון עצרו חוקרי מרחב ירקון במשטרה צעיר בן 21 תושב חדרה כחשוד באונס ובתום חקירתו הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

הקורבנות: שלוש צעירות וצעיר בן 19

שעות אחדות לאחר מכן בשבת בבקר התלוננה במרחב ירקון במשטרה צעירה נוספת שלדבריה נאנסה על ידי צעיר איתו יש לה הכרות מוקדמת. לטענת המתלוננת כי החשוד הגיעה לביתה בתיאום ביניהם ושם לדבריה אנס אותה בניגוד לרצונה. שוטרי ובלשי מרחב ירקון פתחו בסריקות נרחבות במהלכן נעצר החשוד והובל לחקירה בתחנת המשטרה בחשד לאונס.

במקרה נוסף התלוננה במרחב יפתח במשטרה צעירה בת 20 שלטענתה נאנסה על ידי צעיר אחר בעת שישבה ברכבו אחרי שסיימו בילוי משותף במועדון ברחוב בן אביגדור בתל אביב. בתלונתה מציינת הצעירה כי פגשה בצעיר במהלך הבילוי במועדון וכשיצאו ממנו ונכנסו לרכבו של הצעיר הוא אנס אותה לדבריה.
החשוד בן 20 תושב רמלה אותר על ידי בלשי מרחב יפתח ונעצר להמשך חקירה.
 
את סוף השבוע הזוועתי חתם צעיר בן 19 מאזור השרון שהגיע בשבת בבקר למרחק ירקון במשטרה והתלונן כי נפל קורבן לאונס שבוצע בו  לדבריו בשישי האחרון לאחר שיצא מבילוי במועדון ברחוב קלריבך בתל אביב. בעקבות תלונתו פתחה המשטרה בחקירה וכעת נעשים מאמצים לאתר חשוד במעשה.

בכל המקרים החקירה נמשכת