"לא עשיתי כלום, תופרים לי תיק", כך אמר היום (רביעי) רון נחום, החשוד ברצח ארטיום ווילוב, בדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בתל אביב, בו הוארך מעצרו בתשעה ימים. על פי החשד, נחום ו-ווילוב בילו יחד ב-19 בדצמבר - יום הולדתו של הנרצח, ושתו לשוכרה. לאחר מכן הלכו לביתו של נחום ברמת גן, שם, טוענת המשטרה, רצח את ווילוב. לאחר מכן השליך את גופתן באתר הפסולת חירייה, שם שהתה 12 יום עד שנמצאה



נחום אמר לעיתונאים כי "הם משקרים, הם עובדים על כולכם, תופרים לי תיק". "לא באת בשביל האורטופדיה בחנות?", נשאל וענה כי "לא, ממש לא. לא הייתי בחנות. אני יודע שלא עשיתי את זה. לא מכיר אותו. לא יודע מה רוצים מהחיים שלי". 


אנשים אומרים שראו אתכם ביחד.

"לא גברת, ממש לא. לא עשיתי כלום, שום דבר. צח כשלג". 
 
אבל היית בכלא בניסיון לרצח.
"זה לא קשור אחד לשני, וגם אז השתחררתי אחרי שבוע ונעצרתי אחרי שמונה חודשים".

אתר הפסולת חירייה
אתר הפסולת חירייה
במהלך הדיון צעק נחום על עורך דינו, משה סרובוביץ' והוצא מן האולם. כעסו של נחום גבר שעה שלכל שאלות פרקליטו השיב נציג המשטרה מיכאל פלדמן, כי "התשובה מונחת בפני בית המשפט". 
על פי הנחייתו של נחום, החליט הפרקליט לסיים את חקירת נציג המשטרה וגם לא לסכם את הדיון.  "יש לי עוד שאלות לשאול, אך לצערי ברגע שהלקוח הורה לי לפסיק לחקור, אני חייב לציית להוראתו ומסיבות אלו אני מפסיק את החקירה. ולכן גם לא אסכם".
השופטת רונית פוזננסקי כץ החליטה להאריך את המעצר בתשעה ימים, כאשר היא מציינת כי מאז הדיון האחרון ב-10 בינואר חלה התקדמות בחקירה, כמוצאת ביטוי לדוח הסודי שהוצג בפני בית המשפט. 
בהחלטתה היא מוסיפה כי הממצאים בדוח שהונח לפניה מתחברים לדוח בדיקת הזירה, היינו הבית שבו התגורר נחום. "בשים לב לחשד הסביר המתחזק והולך והמסמכים והחומרים אליהם הופניתי גם בדיון הקודם, ולאור עילות המעצר המתקיימות בעוצמה גבוהה הרי שמצאתי לנכון להורות על הארכת מעצרו של החשוד", כתבה השופטת.