ניתוח פלסטי הוא מפחיד בפני עצמו, העובדה שהולכים להרדים ולחתוך אתכם לא מניחה את הדעת, גם אם הניתוח נעשה במקום המקצועי ביותר. אחרי הכל, תמיד יש סיכוי שמשהו ישתבש, מה שקורה לא אחת בתחום הזה. במילים אחרות, כל עוד לא מדובר במצב של חיים או מוות, מומלץ להתרחק מסכין המנתחים כמו מאש.



מי שכנראה לא שמע על סיכוני המקצוע הוא מנתח פלסטי מקנטקי, שכמעט ביצע ניתוח תחת השפעת אלכוהול, אך למרבה המזל נעצר ברגע האחרון. מהדיווחים המקומיים עולה שהמנתח, ד"ר תיאודור גרסטל, היה אמור לבצע ניתוח אחד בבית החולים הבפטיסטי של לקסינגטון, אם כי לא פורט באיזה ניתוח מדובר. על פי חדשות the Lexington Herald Leader, כשגרסטל הגיע לבית החולים, הצוות הבחין מיד כי הוא שיכור, ומנהל בית החולים התעמת איתו. גרסטל עזב את המקום מרצונו, ברגל, אך אותר ונעצר בידי המשטרה זמן קצר לאחר מכן, לא רחוק מבית החולים.



גרסטל הואשם בהשתכרות בפומבי, ומוחזק כעת בכלא של מחוז פייאט, קנטקי. למרות שאינו עובד רשמי של בית החולים, יש לו רישיון לבצע ניתוחים במקום, אשר הושהה עד לסיום החקירה. דוברת בית החולים רות אן צ'יילדס סיפרה שהצוות הצליח לעצור בעד גרסטל לפני שהספיק לנתח, ואיש לא נפגע במהלך התקרית הלא נעימה. "בטיחות המטופלים היא תמיד הדאגה הראשונה שלנו, כל יום", אמרה צ'יילדס. "אנו לוקחים את הדברים האלו ברצינות רבה והנושא ייחקר ביסודיות". 


 ד"ר תיאודור גרסטל בעת מעצרו. צילום מסך
ד"ר תיאודור גרסטל בעת מעצרו. צילום מסך