פרקליטות מחוז תל אביב חתמה היום (חמישי) עם המורה שאול שמאי על הסדר טיעון שבמסגרתו הוא הודה והורשע בריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה בנסיבות אינוס, בארבע תלמידות כיתה ב' ובבת 13, אותה לימד בשיעור פרטי.

במסגרת ההסדר אין הסכמה בעניין העונש והפרקליטות תדרוש מאסר ממושך בפועל. נגד שמאי תלוי ועומד תיק של פרקליטות מחוז מרכז, שבו הוא הודה והורשע במעשה מגונה בתלמידה אחרת בת 12 בשיעור פרטי. היום הודיעו סנגוריו שהם רוצים לאחד את התיקים וכך התיק של פרקליטות מחוז מרכז יימחק ויאוחד עם התיק הנוכחי בפרקליטות מחוז תל אביב. בטיעונים לעונש יציגו את את ששת המקרים.
על פי כתב האישום שהוגש נגדו בחודש יוני האחרון, החל מאוקטובר 2016 ועד תחילת חודש יוני, אז נעצר, הנאשם שימש כמורה ומחנך של כיתה ב' בבית ספר בתל אביב. במהלך התקופה, במספר הזדמנויות במהלך הלימודים, ביצע הנאשם בארבע תלמידות הכיתה, קטינות כבנות 8-7, סדרה ארוכה של עבירות מין - מעשים מגונים שלא בהסכמתן. המעשים בוצעו במהלך השיעורים בכיתה, ובפני שאר התלמידים בכיתה. 
מכתב האישום עלה כי שמאי הושיב את התלמידות על ברכיו, הכניס ידיו מתחת לבגדיהן ונגע באיברים אינטימיים שלהן, לעתים חרף התנגדותן הפיזית והמילולית. באישום זה מואשם הנאשם בריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה בנסיבות אינוס וריבוי עבירות של מעשה מגונה בפומבי בפני קטין.

ביקש מהתלמידה שלא תספר לאיש
על פי האישום השני, החל מיולי 2014 ועד שנעצר, או בסמוך לכך, לימד שמאי באופן פרטי קטינה בת 13, שיעורי מתמטיקה בביתה שבראשון לציון. במהלך אוגוסט 2016 או בסמוך לכך, בכארבע הזדמנויות, במהלך השיעור בביתה, ביצע בקטינה מעשים מגונים. באחת ההזדמנויות אמר הנאשם לה "את צריכה להירגע קצת". 
באחד המקרים, בשעות הצהריים או בסמוך לכך, לקראת סיום השיעור, הקטינה ליוותה את המורה לדלת הבית. אז ביצע בה שמאי מעשה מגונה. מיד לאחר שיצא מהבית, התקשרה הקטינה לאמה כשהיא בוכה. בסמוך לכך, התקשר שמאי לאם הקטינה והאם ביקשה לברר עמו את סיבת בכייה של הקטינה, והאם יש קשר בין הבכי לבין השיעור שהעביר לה הנאשם טרם שיחתו עימה. שמאי שלל את הדברים.