אם עד עכשיו הצליח דונלד טראמפ לצאת יחסית בשלום מאמירות סקסיסטיות והתנהגות לא ממש מכובדת, נדמה כי הפרשה הבאה עלולה לסבך אותו דווקא מכיוון הבית. כוכבת פורנו בארצות הברית טוענת שקיימה יחסי מין עם דונלד טראמפ אחרי שאשתו מלניה ילדה את בנם המשותף בארון. סטפני קליפורד תיארה את המפגש המיני בין השניים כ"מפגש לפי הספר", אך משם הסיפור נהיה מוזר. 

כוכבת הפורנו בת ה-38 דווקא הוציאה הודעת הכחשה בשבוע שעבר לידיעות לפיהן קיימה יחסים עם טראמפ וקיבלה תשלום בסך 94 אלף דולר כדמי שתיקה וכמובן שגם טראמפ עצמו מכחיש את הטענות. בראיון שפורסם עם הכוכבת אתמול היא סיפרה שהרומן היה ב-2006 ושהמפגש המיני כלל תנוחה אחת. "זה לא היה משהו משוגע, מה אפשר לצפות מגבר בגילו?", אמרה בכתבה. 
הסיפור עולה לכותרות שוב לפני מועד פרסום הראיון המלא עם קליפורד, שצפוי להיות מפורסם בעוד כשבועיים. בראיון מספרת קליפורד כי פגשה את הנשיא בטורניר גולף בנבאדה בשנת 2006, שלושה חודשים בלבד לאחר שנולד בנו בארון. הוא הזמין אותה לארוחת ערב והיא נענתה בחיוב להזמנה להגיע לחדר המלון שלו, שם היא מצאה אותו לבוש בפיג'מה ורואה טלויזיה. היא טוענת שניסתה להקניט אותו על שערו, אבל הוא לא שיתף פעולה ונמנע מלהשיב על שאלות בנושא מלניה: "הוא אמר 'אל תדאגי בקשר אליה'. אני לא זוכרת למה עשיתי את זה, אבל אני כן זוכרת שכאשר קיימנו יחסי מין אמרתי 'בבקשה אל תציע לי כסף'. אני זוכרת שחשבתי לעצמי שאם הוא כן ישלם לי זה יהיה המון. אני זוכרת שהוא אמר לי ש"את איכותית, יפה וחכמה כמו הבת שלי'.

 
אחרי המפגש המיני הראשון מספרת קליפורד שטראמפ החל לחייג אליה לדבריה כל עשרה ימים ולהבטיח לה כי יכניס אותה לתוכנית שלו "המתמחה", וקרא לה מתוקה. לפי המגזין, למרות שביצועיו של טראמפ היו לדבריה ממוצעים, השניים המשיכו להיפגש, כולל במשרדו בניו יורק במסיבת השקה לוודקה בהוליווד 2007 ובתחרות מיס USA. "אם את מעריצה שלו או לא ואני לא בדיוק הייתי, אני חייבת להודות שהוא בנאדם מרתק", הוסיפה. 
ביולי 2007 הזמין אותה טראמפ לסוויטה שלו במלון בבוורלי הילס והודה בפניה שהוא אינו יכול להכניס אותה לתוכנית הריאליטי "המתמחה". הוא המשיך ללטף לי את השיער ולנשק לי את הצוואר ושאל אותי אם אני יכולה להישאר. אמרתי לו שלא. הוא המשיך להתקשר אליי לאחר מכן ולאט לאט הוריד את תכיפות השיחות. לבסוף הוא הפסיק להתקשר אליי ב-2010".