אנשים שביצעו חטיפה לרוב לא יעזו להתוודות על מעשיהם המזוויעים, הן בגלל הבושה והן בשל העונש הצפוי להם. אבל ישנם מקרים נדירים, בהם אנשים חשים אשמה וחרטה על מעשיהם, ומנסים לכפר על כך. לאחרונה, אומנת לשעבר התוודתה בפני בנה שחטפה אותו מהוריו כשעבדה כאומנת שלו, לפני 26 שנים. היא אף הסגירה עצמה למשטרה, ופנתה לכלי התקשורת, במטרה לאתר את הוריו הביולוגיים של הילד.



הי שייאופינג, 48, מנאנצ'אנג, פרובינציית סצ'ואן, החליטה להתוודות בפני בנה, לו ליו ג'ין-שיין, 27, על כך שלקחה אותו מהוריו הביולוגיים כשהיה בן שנה.


לכלי התקשורת סיפרה שייאופינג, שלאחר שאיבדה את שני ילדיה, זמן קצר לאחר שנולדו, פנתה לחכמי הכפר לעזרה. אלו אמרו לה שהדרך היחידה בה יהיה לה ילד, תהיה על ידי אימוץ, אך מסיבה לא ברורה היא החליטה במקום זאת להשיג ילד בדרך לא חוקית. ב-1992, שייאופינג נסעה לעיר צ'ונגצ'ינג עם תעודת זהות מזויפת, והחלה לעבודה כאומנת עבור הורים לתינוק. אחרי שעבדה שם שלושה ימים, חטפה את התינוק אל הכפר שלה וגידלה אותו כבנה. במשך 26 שנים איש לא חיפש אחריו, לפחות לא בכפר שלה, כך שימיה של שייאופינג עברו עליה יחסית בנחת.


 
ג'ין-שיין. צילום מסך
ג'ין-שיין. צילום מסך


ב-1995, לאחר שנולדה לה בת, החלה לחוש חרטה וחשבה להחזיר את הילד למשפחתו המקורית. לאחר מחשבה נוספת, הבינה שייאופינג שאם תעשה זאת בוודאי תיכנס לכלא, על כן וויתרה על הרעיון. "אני יודעת שעשיתי דברים רעים", סיפרה לחדשות Chongqing Evening News. "אבל תמיד התייחסתי אליו כאל בני, והוא התייחס אלי כאל אמו האמתית". שייאופינג הוסיפה שהחליטה להתוודות על מעשיה לאחר שראתה תכנית דוקומנטרית בטלוויזיה, בה הייתה אישה זקנה שחיפשה אחר בנה במשך 50 שנים. 
 

כאמור,לאחר שהתוודתה בפני בנה, שייאופינג גם הסגירה עצמה למשטרה. לצערה, נמסר לה שאי אפשר לפתוח נגדה בהליך פלילי על סמך עדותה בלבד. השוטרים אומנם הכניסו את הנתונים של שיין למאגר הנעדרים, אך עד כה לא נמצאה שום התאמה. כמו כן, גם לא נמצאו רישומים במשטרה על ילד נעדר מצ'ונגצ'ינג ב-1992. למרות כל זאת, שייאופינג אמרה שתמשיך לחפש את הוריו הביולוגיים, כשהיא מבינה שהיא עלולה להיאסר אם תצליח בכך. היא הסבירה שפנתה גם לכלי התקשורת, במטרה להגדיל את הסיכויים למצוא את ההורים הביולוגים של שיין.

הי שייאופינג. צילום מסך
הי שייאופינג. צילום מסך


לאחר שהתוודתה בפניו, ג'ין שיין עזב את הכפר, אך לדבריו אינו מעוניין להכיר את הוריו הביולוגיים. "לא חשבתי מעולם שהיא לא אימא שלי, כיוון שהייתה כל כך טובה אלי", סיפר. "לא משנה לי אם ימצאו את ההורים הביולוגיים שלי או לא". הוא הסביר שלמרות מעשיה, הוא לא רוצה שאימו תיכנס לכלא.