הכל היה בלי כוונה: "זה רק ספורט", שירה הידוע של דפנה דקל, הכניס את הזמרת אל המקום השישי באירוויזיון והפך לאחד השירים הישראלים שהכי מזוהים עם התחרות. אך כעת מסתבר שהיא כלל לא תכננה לעבור איתו את שלב הקדם. בראיון שישודר היום (ראשון) בתוכנית "אנשים" בערוץ קשת 12, מבקרת הזמרת והשחקנית את תעשיית הבידור, מספרת על הפעם שבה סטרה לשחקן מוכר שהטריד אותה על הבמה, אבל מסתייגת מגל התלונות על הטרדות מיניות.

בעקבות קמפיין MeToo#, במסגרתו נשים וגברים חשפו סיפורי הטרדה מינית שחוו, החליטה דקל לשתף בחוויה שלה עם שחקן ידוע: "זאת הייתה הצגת ילדים, הוא היה צריך לתת לי נשיקה קטנה, והנשיקה הלכה וגדלה. עצרתי את זה פעם אחת ואמרתי לו: א' - זה לא נעים לי, אני לא מעוניינת, ב' - זו הצגת ילדים, זה לא ראוי. בפעם השנייה הוא לא הבין והוא קיבל סטירה על הבמה". 

דפנה דקל ב-1992. צילום: קוקו
דפנה דקל ב-1992. צילום: קוקו
"הוא היה שחקן מבוגר, מוכר, הרבה יותר מוכר ממני, אני הייתי אז בתחילת הדרך", הוסיפה הזמרת. "זה לא הפריע לי. בכלל. עד שלא יצא הגל הזה לא העליתי על דעתי שיש כאלו שזה קרה להן ולא עצרו את זה. רק עכשיו אני מבינה את העומקים ואת הרוחב של התופעה הזאת, ומה באמת בחורות עברו".

דקל חשפה גם כי השיר שהפך אותה לכוכבת ענק והביא לישראל כבוד גדול באירוויזיון, מבחינתה, כלל לא היה אמור לעבור את שלב הקדם: "אני לא רציתי להיות שם, אנחנו הגשנו את השיר הזה לוועדה בשנת 1991, הוא לא עבר. בשת 1992 אני הייתי בחו"ל, שלמה צח הגיש אותו שוב ללא ידיעתי והשיר עבר. אמרתי לו 'אני לא רוצה. אני עסוקה בתיאטרונטו, אני סגרתי תאריך לחתונה'. אבל אז הוא אמר: 'תקשיבי, השיר הזה הוא שיר מורכב מדי. הוא לא שיר זוכה, ולכן קחי אותו. תיהני איתו, נקבל חשיפה בקדם אירוויזיון, ואחר כך תמשיכי עם הדברים שלך'. ואז הגעתי לקדם אירוויזיון וזכיתי. בטעות".