המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בבדיקת נסיבות האירוע בירושלים, בו הותקף נהג אוטובוס אגד סמי ג'אבר ביום שלישי שעבר. ג'אבר נראה בעת שירד להחליף רשיונות לאחר תאונה שאירעה ולטענתו הותקף כשאנשי היס"מ שהגיעו למקום ניסו להרחיק את השוטר החשוד בתקיפה, הוא שלף תעודת שוטר ומכאן התפתחה דרמה נוספת, במהלכה עצרו אנשי יס"מ את הנהג והותירו אותו לילה במעצר בירושלים. בעקבות האירוע שתועד בסרטון, הוגשה תלונה למח"ש וכאמור נפתחה בדיקה כדי לבדוק האם מדובר בעבירה פלילית מצדו של השוטר. באירוע עצמו נראה השוטר כשהוא מפעיל כוח בטענה שהנהג סירב להזדהות בעוד הנוסעים טענו את ההפך הגמור ובמהלך האירוע קראו לעבר השוטר "אתה חולה נפש, עזוב אותו".

גם בעדותם ציינו הנוסעים שהנהג לא הגיב לתקיפה מצדו של השוטר. בכל אותם רגעים היה השוטר לבוש בבגדים אזרחיים והרכב שהיה מעורב בתאונה שהובילה לדרמה הזו היה רכב פרטי אזרחי.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בתיעוד חלקי, שאינו מציג את המקרה למן תחילתו ועד סופו. המקרה החל כששוטר שהיה בלבוש אזרחי והתבקש לסייע בקבלת פרטי נהג אוטובוס שהיה מעורב בתאונת דרכים עם רכב פרטי, הזדהה בפני נהג האוטובוס באמצעות תעודת שוטר וביקש מהנהג להזדהות כחוק.
לאחר מספר בקשות של השוטר, הנהג סירב להזדהות ובהמשך סירב לעיכוב בניגוד לחוק, ולכן נאלץ השוטר לעצור את נהג האוטובוס. ברור לכל, כי אם נהג האוטובוס היה מזדהה בפני השוטר כחוק, ומאפשר לו לבצע את עבודתו ולהשלים את מלאכת הזיהוי והטיפול באירוע - מעצרו היה נמנע".
קווי האוטובוסים של חברת אגד יושבתו מחר בין השעות 10:00-12:00 במחאה על האלימות נגד נהגים של החברה. בהסתדרות טענו היום כי קיימת אוזלת יד של הרשויות בטיפול נגד הנהגים. "החלטנו לאותת לכל מי שמבקש לפגוע בנהגים שלא ניתן לאלימות להרים ראש", אמר יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, והוסיף: "נהגי התחבורה הציבורית משרתים את כלל הציבור בנאמנות ובחריצות ולא יעלה על הדעת שהם יהפכו לשק חבטות של נוסעים אלימים. ככל שתופעת האלימות תגבר, המחאה שלנו תורחב". הנהלת אגד הגישה עתירה נגד השביתה.