אף אחד לא רוצה להיתפס על נהיגה בשכרות, ורבים מנסים להימנע מכך על  ידי שתייה ברמה שלא תהפוך אותם לעבריינים, זאת למרות שהדרך הכי טובה להימנע מהסתבכות עם החוק היא כמובן לא לנהוג ולשתות. אם בכל זאת שתיתם, דעו שאין דרך להסתיר זאת מפני השוטרים, גם לא על ידי פגיעה עצמית ביזרית. צעיר מאירלנד למד זאת בדרך הקשה, לאחר שהכה עצמו כדי להימנע מבדיקת ינשוף, אך בכל זאת נעצר על נהיגה בשכרות.



בריאן פוג, 27, מבאלפסט מיין, נמצא בשבוע שעבר בידי המשטרה כשהוא תקוע עם רכבו בתעלה. מהדיווחים עולה שהגיע לשם לאחר שהוריד ידידה בביתה, ואז ניסה לצאת מהחניה ללא הצלחה. כשהשוטרים ביקשו ממנו לעבור בדיקת ינשוף, הם חזו במו עיניהם בפוג מכה עצמו בפניו שלוש פעמים, עד שהחל לדמם. בדרך זו פוג הצליח להתחמק מהבדיקה, שכן השוטרים היו עסוקים בטיפול בפצעיו. 



לא עבר ינשוף, אך נעצר בכל מקרה על נהיגה בשכרות. אילוסטרציה: אינגאימג
לא עבר ינשוף, אך נעצר בכל מקרה על נהיגה בשכרות. אילוסטרציה: אינגאימג

 

סמל מת'יו קוק, ממשטרת באלפסט הסביר שפוג הכה את עצמו כי ידע שדם בפה יכול לגרום לבדיקת הינשוף להיות לא מדויקת ובמשטרה סיפרו שפוג אף סרב לעבור בדיקת אלכוהול בדם. על פי חדשות penbaypilot, פוג נעצר בכל מקרה באשמת נהיגה בשכרות וזיוף ראיות פיזיות. הוא שוחרר בערבות, אך צפוי להופיע בבית המשפט בתחילת חודש מרץ.