נראה כי המחאה נגד השחיתות השלטונית איבדה תאוצה בשבועות האחרונים. לאחר שיא המחאה בשבוע בו עברה מכיכר גורן, סמוך לבית היועמ"ש אביחי מנדלבליט בפ"ת, לשדרות רוטשליד בתל אביב, אז הגיעו עשרות אלפי אנשים, כמות המפגינים פחתה וכך גם העניין הציבורי במחאה. נראה כי הדבר לא פסח גם על שני המובילים של המחאה, מני נפתלי ואלדד יניב, ולמעריב אונליין נודע היום (שני) כי בין השניים יש קרע, וכי נפתלי מתכננן להחזיר את המחאה לפ"ת בסופ"ש הקרוב. 



"אמרתי לאלדד שהוא לא מנהל את המחאה, אני מנהל את המחאה", אמר היום נפתלי למעריב. "נותנים שבוע מנוחה לשוטרים בתל אביב וחוזרים לכיכר גורן", אמר נפתלי. "מדהים שהיועמ"ש שיתף את השקר על בית הכנסת. הימין עושה ספינים, כשדוד ביטן היה בתפקיד, אז הוא היה מדליק את המחאה ואילו אמסלם בינתיים שקט, אנו מחכים לו שיתחיל להגיב". 



נפתלי גם הביע תרעומת על הראיון שהעניק אלדד יניב לאופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתוכניתם ביום שישי האחרון. כזכור, הראיון של נפתלי בתוכנית המדוברת נגמר בפיצוץ גדול, תרתי משמע, כשאר נפתלי נטש את האולפן באמצע וביקר את ברקוביץ' בחריפות לאחר שהאחרון תקף אותו לכל אורך הראיון וטען ש"נפתלי לא גבר". נפתלי אמר היום: "זה לא מקובל שאלדד הלך לתוכנית של אופירה ואומר שם שביבי לא מושחת". 



בציוץ שפרסם נפתלי היום הוא אמר: "אנחנו במוצאי שבת עוזבים את תל אביב לשבוע אחד. לאן אנחנו עוזבים? כולכם יודעים. אנחנו הולכים לומר למנדלבליט שלא שכחנו אותו. עוד חודש אתה מקבל את ההמלצות - אז תעשה איתם מה שצריך לעשות איתם. אתה לא יועץ משפחתי של נתניהו, אלא יועץ משפטי לממשלה".