תקשורת הספורט בחיפה קיבלה השבוע חשיפה גדולה על היקף הפעילות שלה, ואין ספק שאחד האנשים הבקיאים ביותר בתחום הוא העיתונאי יונתן הללי, אשר מנחה את "הללי אורגינל" בכל יום חמישי בין 20:00-22:00, בתוכנית שזוכה לאחוזי האזנה מרשימים גם יחסית לשעה. מי שייכנס כעת לסבב הפרשנים הוא עדי אדלר, שביחד עם משה אופק משמש כבעלים והמנכ"לים המשותפים של חברת "תמן", העוסקת בפיתוח יצור והרכבה של אביזרי רכב לנכים, 



אדלר הוא חובב כדורגל מושבע ואוהד מכבי חיפה. כבר כמה עשורים הוא מנוי למשחקי הקבוצה, אבל הידע שלו בכדורגל בפרט ובספורט בכלל הוא עצום. 

בתוכנית האחרונה אליה הוזמן אדלר ונטל חלק כפרשן לכל דבר ועניין והשתתף בראיונות עם המאמנים הספורטאים והעיתונאים העולים לשידור מידי שבוע. "זו בהחלט חוויה יוצאת דופן עבורי להיות מהצד השני, לראיין, לשמוע להאזין ובעיקר לשאול ולהביע", אמר אדלר.


חברת "תמן" עוסקת בפיתוח ייצור והרכבה של אבזור רכבי נכים. היא החברה מובילה בישראל לייצור, אבזור ושדרוג מערכות נהיגה לנכיםֿ, המייצאת גם לשווקים בחו״ל ומעסיקה מאות עובדים ביניהם, מהנדסים, טכנאים, חשמלאים, תכנתים ועוד. בעלי החברה משה אופק ועדי אדלר  מאמינים בקשר ישיר עם אלפי לקוחות החברה ועובדיה המסורים. אגב עדי אדלר הוא אוהד מכבי חיפה אבל שותפו ומשה אופק אוהד הפועל חיפה שניהם תשובי הקריות. "אין בינינו חילוקי דעות, הוא יודע מה מקומו בכל מה שקשור לכדורגל", אמר עדי בחיוך.
 
מרכז הפיתוח הייצור והרכבה של החברה בקיסריה עוסקים כל העת בפיתוח אזרים חדישים ומשוכללים שנועדו להקל על בעלי מוגבלויות לנהוג ברכבם בבטחה ובמיומנות גבוהה. "המצב של מכבי חיפה העונה לא נותן לי מנוח", אומר אדלר.

מגיש התוכנית, יוני הללי, אמר לאחר השידור: "אדלר עלה אצלנו לשידור כמה פעמים בחודשים האחרונים ונתן דברי פרשנות טובים, וזו הסיבה שהזמנתי אותו להיות אורח. לקח זמן עד שהוא הסכים לבוא, אבל כשהגיע הרגשנו רוח מיוחדת. העיתונאי משה בוקר שמשתתף בתוכנית על בסיס קבוע אמר לי בסיום השידור 'הבחור מבין כדורגל ומבין עניין. כאילו הוא נולד באולפן' ואני די מסכים איתו".