מאכלי חורף חמימים הם נפלאים, ולא היינו מצליחים כנראה להעביר את החורף בלעדיהם. יחד עם זאת, מה שהופך אותם לכה אהובים הוא גם מה שגורם להם להיות מסוכנים. אם ניחשתם שמדובר בטמפרטורה הלוהטת שלהם, צדקתם לחלוטין. למעשה, זו גם יכולה להיות עילה מוצדקת לחלוטין לתביעה, כפי שגילתה דוגמנית אחת שתבעה חברת טיסה בגלל מרק וזכתה. 



הדוגמנית, שידוע רק ששם משפחתה צ'אנג, כנראה חוגגת את הזכייה שלה בימים אלה, לאחר שבית המשפט העניק לה פיצויים בסך 101,928 דולרים. צ'אנג סיפרה השבוע לשופטים בבית המשפט המחוזי בסיאול, על הנזק שנגרם לה לאחר שחבר צוות בחברת אסיאנה איירליינס שפך עליה מרק  רותח בטיסה. האירוע התרחש ב-2014, בטיסה במחלקת עסקים של החברה מאינצ'און בקוריאה הדרומית לפריז. בעקבותיו, הסבירה, סבלה מכוויות מדרגה שנייה ושלישית בבטנה, ירכה ואיבר מינה. אם לא די בכך, לטענתה צוות המטוס לא היה ערוך לטפל במצבה, וכל שיכלו להציע לה היה קרח, משחה נגד כוויות ומשככי כאבים.



הדוגמנית סבלה מכוויות קשות בגלל התקרית. צילום: דף הפייסבוק של אסיאנה איירליינס
הדוגמנית סבלה מכוויות קשות בגלל התקרית. צילום: דף הפייסבוק של אסיאנה איירליינס


על פי ה-, the Straits Times, צ'אנג גם נאלצה לעבור טיפולים רפואיים בגלל האירוע, ביניהם השתלת עור. "גם לאחר שנים של ניתוחים להשלת עור, לא הצלחתי להחלים לחלוטין", הסבירה. "הכוויות גם השפיעו על מערכת היחסים שלי עם בעלי. גם נאמר לי שזה עלול להיות מסוכן אם אכנס להריון". 


מנגד, בחברת התעופה הכחישו את האישומים נגדם, וטענו שהדוגמנית היא זו ששפכה על עצמה את המרק. לדבריהם, צ'אנג "הפילה בטעות מגש של מנות מזון מסוג ראמן". באשר לטיפול שהוצע לה במטוס, אמרו להגנתם ש"טיפלנו בה לפי הנחיות של רופא שהיה על המטוס". לשמחה של צ'אנג, דבריהם לא שכנעו את בית המשפט, וזה פסק לטובתה. לא רק זאת, הסכום שהוענק לה אף היה גבוה הרבה יותר, למרות שביקשה רק 1,860 דולרים.