בזכות התאמת DNA: ורדה פוקס, שטענה במשך שנים רבות כי היא אחת מחטופי תימן, התאחדה לראשונה בתחילת השבוע עם בני משפחתה הביולוגיים. ההתאמה של המטען הגנטי התקבלה באמצעות המאגר של חברת MyHeritage, המפעילה מזה כשנה וחצי פרויקט התנדבותי לאיחוד משפחות ילדי תימן, מזרח והבלקן שנחטפו, הופרדו מיקיריהם או נעלמו בשנים הראשונות לקום המדינה.
הפרויקט פועל בשיתוף עם חברת הכנסת נורית קורן (ליכוד), יושבת ראש השדולה לפרשת ילדי תימן בכנסת וזוהי ההתאמה המוצלחת השלישית. פוקס היתה מראשוני הנבדקים לפני כשנה וחצי, באירוע ההשקה של המאגר הגנטי. במסגרת הפרויקט מעניקה החברה בדיקה גנטית בחינם למשפחות ולמאומצים אשר יחליטו להיבדק. כל האנשים בארץ ובחו"ל שיש להם קשר כלשהו לפרשה, זכאים לבצע את הבדיקה בחינם.
רועי מנדל, תחקירן ראשי בחברה סיפר על התהליך בשיחה עם מעריב אונליין: "עד כה בדקנו כ-1,200 איש, וזוהי ההתאמה השלישית שנתקבלה מהפרויקט. במסגרת הבדיקה, אנחנו משווים את הדגימות עם המאגר הקשור לפרשה, ועם המאגר הכללי, המונה מעל למיליון איש ברחבי העולם". הוא ציין כי "לאחרונה, חברת הכנסת קורן ביצעה כנס שבו הזמינה אנשים לבוא להיבדק, ולאירוע הגיעה אחותה של ורדה. הדגימה שלה נכנסה למאגר והתברר שהיא תואמת במדויק לדגימה של ורדה". 

מנדל ציין כי "ההתאמה שהושגה בין האחיות עומדת על 38 אחוזים, נתון גבוה מאוד שאופייני רק לאחים מלאים. עם היוודע התוצאות יצרנו קשר עם האחיות". הוא הסביר "באמצעות המיזם ורדה זכתה לפגוש שתי אחיות - את אחותה עפרה שהגיע לאירוע, ואחות נוספת". בנוסף, נמצאה התאמה לקרובי משפחה רחוקים יותר.
התחקירן סיפר על המפגש המרגש שהתרחש במשרדי החברה: "הן התחבקו ובכו בזמן שהמנכ"ל גלעד יפת הציג בפניהן את התוצאות. אנחנו מקווים שעזרנו להן לסגור בפצע שנפער במשפחה במשך שנים רבות". למפגש הגיעו פוקס, שתי אחיות, שלושה דודים (אחיה של האם שנפטרה לפני מספר שנים), נכדים ונינים. הוא סיכם את דבריו בקריאה לאנשים לבוא ולהיבדק, "מקווים שנצליח לאחד משפחות נוספות".