העיתונאי רביב דרוקר נאלץ לדחות אמש את שידור התחקיר על הטייקון קובי מימון. בשיחה הבוקר (חמישי) עם אילנה דיין בגלי צה"ל, הוא סיפר על קבלת ההחלטה החריגה: "ב-19:00 בערב נתתי התרעה למנכל הערוץ, ב-20:00 החלטנו סופית שאנחנו לא מרגישים נוח ללכת עם זה". 

לדברי דרוקר, אנשי מערכת "המקור" התכתבו עם אנשיו של מימון במשך חודש לפני מועד השידור. "לפני שבוע העברנו להם את תמצית הדברים שנאמרים באותן שתי הדקות הנפיצות. הם לא הכחישו אבל גם לא אישרו. אמרו שהם לא מוכנים להתייחס לקטעי הקלטות וביקשו שנעביר להם את ההקלטות עצמן. אחרי שהקרנו פרומו לתוכנית הם כתבו במייל ש'אנחנו חושבים שזה בושל וממליצים לכם לבדוק'".
"אני משוכנע שזה לא בושל", אמר דרוקר. "מישהו שמבשל קלטת מפנה אותך אליה, אבל פה היה סיכוי שלא נגיע אליה בכלל. למרות זאת, ובגלל שהמקור נגד הצד השני, אתה לא יכול להתעלם. הלכנו למומחה שאמר שהוא לא מוצא סימנים לבישול אבל גם לא התחייב שהכל בסדר". 

הפרשן הבכיר הוסיף: "הלוואי שהייתי יכול להציג את עצנו כגיבורים שעמדו מול איומים ולחצים נוראיים. אף אחד לא לחץ. לא היה משהו לא חריג. היו אנשים במערכת שאמרו שעשינו טעות שהלכנו למומחה, שהיו משוכנעים באותנטיות של החומר".

כזכור, אמש, בסיומה של מהדורת החדשות של ערוץ עשר, הודיע דרוקר כי התוכנית לא תשודר. בהודעה שיצאה מהערוץ נמסר: "בהחלטה יוצאת דופן - הערב לא תשודר התוכנית 'המקור' ובה תחקיר על הטייקון קובי מימון. הכתבה כוללת הקלטה מאוד נפיצה של קובי מימון ומקורביו הבכירים. בהקלטה הם משמיעים לכאורה המלצות בעייתיות מאוד לאחד ממקורביהם בהקשר של נפילה כלכלית. לפני שעות אחדות טענו נציגיו של מימון, לראשונה, שחלקים מההקלטה הזאת בושלו".
"לנו היו הרבה מאוד ראיות להיות משוכנעים באותנטיות שלה. אבל כדי להיות אחראיים עד הסוף, שלחנו אותה למומחה בתחום", נמסר. עוד נכתב בהודעה: "המומחה לא הספיק לסיים את הבדיקה לאורך כל ההקלטה. לאור זאת, בצעד חריג, החלטנו לדחות את שידור הכתבה, לדאוג לבדיקה יסודית של הקלטת ולשדר רק מה שאנחנו בטוחים ב100% שהוא מדויק על כל פרטיו".