אפל עובדת בימים אלה על פיתוח של לפחות מכשיר אחד חדש, מדגם ביניים, שככל הנראה יזכה לשם "אייפון SE2". כך דווח בסוף השבוע האחרון באתר DIGITIMES. על פי הדיווח, אפל עובדת על שני מכשירי אייפון שונים, בעלי מסכים מבוססי LCD בגודל 5.7־5.8 אינץ', ואחד נוסף עם מסך בגודל 6.0־6.1 אינץ'. בדיווח של אנליסטית אחרת צוין כי החברה עובדת על שני מכשירים עם מסכי OLED בגודל שנע בין 6 ל־6.5 אינץ'. 
בשני הדיווחים צוין כי כל המכשירים המדוברים יצוידו בטעינה אלחוטית, שנכנסה לראשונה לשימוש בהשקת הדגמים האחרונים של מכשירי האייפון. 
באתרים שונים נטען כי אפל הולכת לשחרר את המכשיר באירוע האביב השנתי שלה, שמתקיים בחודשים מרץ או אפריל. אם הוא אכן יזכה לשם אייפון SE2, הוא למעשה יהיה הדור השני של המכשיר, ששוחרר במרץ 2016. הדגם המקורי עצמו היה מצויד בעיצוב דומה לזה של אייפון S5, עם מעבד, מצלמה ופיצ'רים הלקוחים מ־S6.

הדיווחים המדוברים מגיעים על רקע השמועות על כך שאפל צפויה "להוציא לפנסיה" את מכשיר הדגל - אייפון X. בדוח פנימי של החברה, שנחשף בשבוע שעבר באתר AppleInsider, צוין כי נתוני המכירות של המכשיר לא עמדו בציפיות. אם אפל אכן תבטל את ייצורו, אחרי דור אחד בלבד, זאת תהיה הפעם הראשונה מאז 2014 שהדבר קורה בחברה. 
על פי הבלוגר שחשף את המסמך באתר, אחת הסיבות העיקריות למכירות החלשות של המכשיר היא מחירו - כ־1,000 דולר, המהווה מחסום מכירות לא קטן. גורם נוסף שיכול לגרום לדאגה בחברה הוא סקר שנערך על ידי חברת קאוון, שמצביע על ירידה בהתעניינות באייפונים, שהגיעה לשפל חסר תקדים.