הקלטה יוצאת דופן משנת 2009 של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, נחשפה היום (ראשון) בוואלה, ובה נשמעת האחרונה כשהיא רותחת מזעם על יועץ של משפחתה, בעקבות פרסום ידיעה שעסקה במתן חסות שהעניקה לאירוע צדקה בהיותה אשת רה"מ, בה לא צוין שהיא פסיכולוגית במקצועה. במהלך השיחה בין השניים נתניהו נוזפת ביועץ בקול רם, תוך שהיא מבהירה לו כי היא "אישה משכילה, פסיכולוגית, BA, MA, זהו!". 


 


הקלטת שרה נתניהו. צילום: באדיבות וואלה

נתניהו, כפי שעולה מן ההקלטה חסרת התקדים, בה נכתב גם כי "תואר אשת ראש הממשלה מחייב גם לפעילות ציבורית", כעסה על האופן שבו הוצגה ולא הסתירה זאת מאותו יועץ, שבו הטיחה: "צריך לעזור לפליטי דרפור.. אני עושה את זה! כאשת המקצוע, כאישה מ-ש-כ-י-ל-ה, פסי-כו-לו-גית, BA, MA, זהו!".



היועץ בשכר השיב לה: "אבל כתוב במשפט הראשון שאת פסיכולוגית, זה שהאידיוט הזה (עורך המדור)..". בשלב זה נתניהו נכנסה לדבריו וענתה: "הוא (העורך) מקבל ממך עכשיו שיחה נזיפה? חוץ מזה - נוסח..".



בנקודה זו אשת רה"מ החלה להקריא מהכתבה: "אשת ראש הממשלה, מחייב גם פעילות ציבורית" - למה?! למה?! אשת ראש הממשלה הזאת עושה פעילות ציבורית כל יום! בעבודה המקצועית שלה!.. אני לא יכולה!".



כזכור, בחודש נובמבר האחרון עלה שמה של אשת רה"מ הממשלה לכותרות לאחר ששירה רבן, עובדת לשעבר בבית רה"מ, הגישה תביעה אזרחית נגדה בגין יחסה אליה במהלך עבודתה במעון. "ברחתי כל עוד נפשי בי", סיפרה מאוחר יותר רבן בראיון ב"החדשות", והוסיפה: "שרה נתניהו צעקה עליי, היה לה מטען על כך שלא באנו לעבוד בערב יום כיפור". מלבד זאת, היא ציינה כי רעיית ראש הממשלה כינתה אותה "גוש של כלום והסתירה את מעשיה מראש הממשלה", ואמרה: "פחדתי שהיא תרביץ לי". 



מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה להקלטה שפורסמה בוואלה כי "נמאס כבר מהקלטות הסתר ושבירת כל כללי הפרטיות לצורך הכפשת משפחת נתניהו, ורק משפחת נתניהו. לאורך שנים, רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, מקדישה חלק ניכר מזמנה לטיפול בילדים, משפחותיהם וכל המערכת הסובבת אותם כפסיכולוגית מומחית, דבר שהתקשורת מעדיפה להעלים יחד עם מגוון פעילויות ציבוריות של הגברת נתניהו, בין היתר עבור ניצולי שואה, חיילים בודדים, ילדים חולי סרטן ומשפחות שכולות".



עוד צוין כי "מדובר בפרסום מגמתי ומרושע של הקלטת סתר מלפני תשע שנים! אין בהקלטה שום עניין לציבור ושום ערך כלשהו, אלא מדובר ברכילות צהובה בלבד שכל מטרתה המשך מסע ההכפשה המרושע נגד משפחת נתניהו".