סערת הקלטת של שרה נתניהו שהתפרסמה אתמול ממשיכה לעורר את זעמם של שרי הממשלה. שר התקשורת, איוב קרא, התייחס הבוקר (שני) בתוכניתם של ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM לתחושותיו לאחר ששמע את צעקותיה של אשת ראש הממשלה. "הרגשתי רע מאוד כששמעתי את ההקלטה. ישנם אנשים שאין להם רגשות ובוחרים לפרסמם את הדברים הללו", אמר. "גם אני מתעצבן וצורח מדי פעם. לכל אדם יש את הזכות לפרטיות ומדובר כאן בחציית גבולות". 

"במקום לדווח על הפגישות המוצלחות שהיו בדאבוס אתם מתעסקים באישה שנמצאת תחת זכוכית מגדלת למרות שאינה עומדת לבחירת הציבור. הניסיון להפיל ראש ממשלה דרך משפחתו צריך להיפסק", אמר שר התקשורת. "אני בוחר את ראש הממשלה על זה שמודי הגיע עד פתח מטוסו יחד עם מיליארד וחצי תושבי הודו שבאו להריע לו. זה לא קרה לאף מנהיג שהגיע להודו. לדעתי הפרסום של הקלטת פוגע בעיקר באמצעי התקשורת, במקום להתעסק בעיקר מתעסקים בתפל. למה לעסוק ברכילות צהובה?".

"זה הפייק ניוז שאני מדבר עליו", הדגיש קרא, שאמר לפני כשבועיים כי מי שישדר "פייק ניוז" יביא על עצמו גזר דין מוות. "אני פועל לשחרר את הרגולציה על מנת שאמצעי התקשורת יוכלו לסקר בחופשיות ובלי הגבלות אך אמצעי התקשורת פונים כיום למקום לא טוב. לאן הגענו? אם היה מדובר באישה אחרת זה לא היה מעניין את אף אחד. במדינת ישראל ישנם חוקי יסוד ושלטון דמוקרטי אך אף פעם לא היה דבר כזה".
 


כשנשאל האם הוא עדיין מעוניין לחוקק חוק שימנע הקלטות סתר, השיב השר: "אחרי מה שראינו בתקופה האחרונה ולאחר חציית הגבול אני אכן אתמוך בכל צעד שיפסיק את הסחיטה הזו ואת הפייק ניוז. אנשים לא צריכים להקשיב לתקשורת צהובה שכזו. מאבטח שנמצא בשליחות במסגרת עבודתו לא יוכל להקליט את הבוס שלו כדי לסחוט אותו במידע כזה או אחר אל מול כלי התקשורת, תוך החרגה של מקרים של עבירות פליליות". לסיום ציין קרא: "אין שום דבר שיכול לפגוע בראש הממשלה, נשארו רק רכילויות הרחוב שגם הם לא יוכלו לגרום להחלפת השלטון. כל העולם רואה את זה ומבין את זה, מדובר במנהיג גדול שמתקבל לתפארת בכל מקום בעולם".
עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן