שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון הגיב הבוקר (שלישי) לפרסומים לפיהם ראש הממשלה בנימין נתניהו ימסור עדות בפרשת הצוללות ואמר כי הוא לא מופתע מכך. "סוף סוף זה קורה", ציין יעלון בראיון לגל"צ, "מדובר בפרשת השחיתות החמורה ביותר מאז הקמתה בה קיימת העדפת בצע כסף על פני טובת המדינה בעניין בטחוני רגיש".
שר הביטחון לשעבר הוסיף כי אין סיכוי שסביבתו הקרובה ביותר של ראש הממשלה הייתה מעורבת בפרשה והוא לא ידע מכך. "זה התחיל ב'אין כלום ולא היה כלום', נאמר על כך שזה שמועות. לא יכול להיות שכל סביבתו הקרובה של ראש הממשלה נחקרים כחשודים והוא לא ידע".
"אני לא מדבר על ההיבט הפלילי, מבחינה ציבורית ראש הממשלה אצלי גמר", תקף יעלון, "בזמן אמיתי חסמתי את העסקה ולא ידעתי שכל אלה מעורבים באופן שמעורבים, הסתירו זאת ממני. ברור לי שיש פה פרשת שחיתות קשה ולכן ראש הממשלה בוודאי חייב להעיד אם לא להיחקר תחת אזהרה".

 
 
בנושא ההתבססות האיראנית בסוריה החמיא יעלון למדיניות הממשלה. "ההצהרות שמסמנות קווים אדומים הם נכונות. זו מדיניות נכונה כדי למנוע התבססות איראנית בסוריה. עדיף לפעול באופן שפעלו עד עכשיו", אמר. 
על הסיכויים למלחמה עם חיזבאללה בצפון אמר שר הביטחון לשעבר: "לשון האיומים שלהם מוכרת. אין אינטרס לחיזבאללה ולבנון ללכת למלחמה. אם תהיה החלטה של מלחמה מלבנון היא לא תתקבל בביירות אלא בטהרן".