ניסינו את PreCleanse Balm של דרמלוג’יקה, שהוא בעצם תכשיר לניקוי פנים יסודי, רגע לפני שמשתמשים בתכשיר הניקוי בשגרה היומיומית. כן, זה נשמע מעט הזוי, תכשיר הניקוי שלפני תכשיר הניקוי, אך בחברה הם קוראים לו “שלב 0”. בעולם הטיפוח רגילים להציג לנו מוצרים שלא ידענו שאנחנו צריכים, וזה למעשה עוד מוצר כזה. הוא טוב מאוד, על כך אין ספק, אך הוא לא מתאים למי שלא מוכן לבזבז יותר מכמה שניות על ניקוי הפנים. 
 
PreCleanse Balm מגיע עם כפפת סיליקון שעוזרת להחדיר אותו לעור ולהסיר לכלוך ושכבות מתות. בסך הכל מורחים את התחליב על עור יבש, מעסים בעזרת הכפפה או האצבעות, ולאחר כמה שניות יש להוסיף מעט מים, שהופכים את התחליב לקרמי יותר. לבסוף יש לשטוף את הפנים ולהמשיך בשגרת ניקוי הפנים הרגילה. אף על פי שזה נשמע מעט מסורבל, התחושה של הפנים אחר כך שווה את זה.
מחיר: 246 שקלים. 3/4



 של דרמלוג'יקה. צילום: יח"צ PreCleanse Balm
של דרמלוג'יקה. צילום: יח"צ PreCleanse Balm

 
גברים משקיעים לא מעט זמן בטיפוח שלהם, ולכן אין פלא שחברות הטיפוח החלו להשקיע בהם, וכעת הגיע תורו של מותג הטיפוח ועיצוב השיער label.m עם קולקציית label.men, שבה ארבעה מוצרים לעיצוב השיער: שמפו עדין, מרכך משקם ומאזן, קרם טיפוח ובניית נפח ו”פומייד” (מעין וקס) לעיצוב וגימור מבריק. נתחיל בשמפו, שאף שהיה לו ניחוח מצוין, הוא נתן תחושה שהוא מייבש את השיער. את היובש פתר המרכך, שעל הדרך גם רענן את הקרקפת, הודות לתוספת מנטה עדינה שהוא מכיל. הפומייד, שאנו מעדיפים לכנות וקס, עיצב את השיער במהירות. הוא אינו דביק ואינו שומני, נשאר על השיער כל היום ונותן אפקט של שיער רטוב. החיסרון היחיד שלו שהוא מגיע בקופסה קטנה, כך שהוא יקר מדי בהתחשב בכמות. הקרם בסדרה הניב תוצאה לא רעה מבחינת עיצוב, אבל החזיק מעמד פחות שעות. עם זאת, הוא אינו דביק ומותיר את השיער נעים.
מחיר: 90 שקלים. 4/4

צילום: יח"צ .label.men קולקציית
צילום: יח"צ .label.men קולקציית
 
 
סדרת Keratin Intense לשיער שעבר החלקה של נטורל פורמולה כבר זכתה לשבחים, והפעם מצטרפים אליה גם שמפו, מרכך ומסיכה לשיער שעבר החלקה וגם סובל מקשקשים. מוצרי הסדרה מאפשרים טיפול יעיל למי שסובלים מקשקשים, אך לא רוצים לפגוע בהחלקה על ידי שימוש במוצרי טיפוח המכילים סודיום כלוריד (מלח). הסדרה עשירה בקרטין טהור ובקומפלקס המונע קשקשים. השמפו בסדרה אינו מייבש את השיער, הוא נותן תחושת רעננות לקרקפת ומרגישים ירידה בכמות הקשקשים לאחר השימוש השני. המרכך מעולה ומותיר את השיער חלק. בניגוד למוצרי טיפוח אחרים לשיער שעבר החלקה, המחירים של הסדרה הזו נוחים ומשתלמים.
מחיר: 29.90־39.90 שקלים. 3/4


 סדרת קרטין אינטנס לשיער שעבר החלקה של נטורל פורמולה. צילום: יח"צ
סדרת קרטין אינטנס לשיער שעבר החלקה של נטורל פורמולה. צילום: יח"צ

 
אחרי שניסינו את המיקסר 1,500W בנפח 6 ליטרים של פוג’יקום, הגענו למסקנה שגם במחיר הגיוני אפשר למצוא מוצרים מקצועיים וטובים. למיקסר יש חמש מהירויות, שברוב המקרים לא צריך להגיע לגבוהה שבהן, כי מדובר במנוע חזק וטוב. המיקסר נוח מאוד לשימוש, ואפילו יש לו צג LCD. הוא בעל עיצוב נקי ומעט סטרילי, ומגיע רק בצבעים כסוף ולבן, חיסרון עבור מי שאוהב להכניס קצת צבע למטבח. הקערה שלו גדולה, מספיקה לשימוש ביתי ומגיעה עם כל התוספות הנחוצות, כמו וו לישה, מקציף, מטחנת בשר וכד זכוכית של 1.5 ליטרים.
מחיר: 990 שקלים. 4/4

מיקסר 1,500W בנפח 6 ליטרים של פוג’יקום. צילום: יח"צ
מיקסר 1,500W בנפח 6 ליטרים של פוג’יקום. צילום: יח"צ
 
 
לחטיף ביסלי הוותיק הצטרפה תגבורת תחת השם “אח של ביסלי”. מדובר בחטיף המיוצר מקמח תירס, בניגוד לביסלי שמיוצר מקמח לבן. עוד לפני הטעם, היתרון המובהק של החטיף החדש הוא בכך שהוא נטול גלוטן, ולכן מתאים גם לחולי צליאק. החטיף מגיע בשלושה טעמים: ספייסי צ’ילי, מעושן וסלסה פיקנטית. הוא קראנצ’י, דק יותר ופחות כבד מביסלי. הספייסי צ’ילי הכי מוצלח מבחינת טעם ומציג שילוב מאוזן של מתיקות וחרפרפות. 
מחיר: 4.50 שקלים. 3/4

אח של ביסלי. צילום: יח"צ
אח של ביסלי. צילום: יח"צ
 
 
יוגורט חדש מסדרת דנונה שטראוס: אקטיביה CLEAN EATING, ללא צבעי מאכל או חומרי טעם וריח. זהו יוגורט לבן בצורתו הטבעית, עם ממתיקים ותוספות פרי כמו תות, בננה, סילאן, תפוח וקינמון. היוגורט חלק וטעים, ותוספות הפרי מוסיפות לו המון. אהבנו בעיקר את תוספת הסילאן שהייתה מעודנת והשתלבה מצוין עם גרנולה. זוהי סדרה טובה, רק נקווה שבפעם הבאה יוותרו גם על ההמתקה וישאירו אותנו רק עם הפרי הטבעי.
מחיר: 3.60־5.30 שקלים. 3/4

אקטיביה קלין איטינג. צילום: יח"צ
אקטיביה קלין איטינג. צילום: יח"צ
 
 
סדרת משולשי פריכיות לנשנוש קליל של חברת כרמית מגיעה בארבעה טעמים: משולשי פריכיות תירס עם קינואה, משולשי פריכיות תירס עם קטניות, משולשי פריכיות אורז ומשולשי פריכיות תירס. החטיפים, שמגיעים תחת השם Simply good, הם ללא גלוטן ומכילים רק שש קלוריות ליחידה. אחרי שטעמנו, אפשר להודות שאי אפשר להפסיק לזלול אותם. המשולשים דקים ופריכים, הם לא שומניים אך גם לא יבשים כמו פריכית. הם מעולים כחטיף לא משמין. למשולשי פריכיות תירס יש מליחות עדינה, והם הזכירו לנו פופקורן. למשולשי תירס עם קטניות מליחות מעודנת וטעם נפלא. 
מחיר: 6.90 שקלים. 4/4


סימפלי פוד. צילום: יח"צ
סימפלי פוד. צילום: יח"צ

 
סדרת תחליפי חמאה ומרגרינה חדשה של שמרית, תחת השם "נטורינה". הסדרה, המבוססת על שמן קוקוס ושמן זית, אמורה לספק תחליף בריא לאפייה ולבישול. המוצרים הם ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים וללא שומן טראנס. ניסינו את שתי ה”חמאות” - אחת מבוססת על שמן קוקוס והשנייה על שמן זית - והדבר הראשון שבלט בהן הוא הטעם המעודן. אף שציפינו לטעם דומיננטי של קוקוס או שמן זית, לא היה כזה. החמאה בעלת מרקם רך, נמרחת בקלות וטעימה. ניסינו בעוגה את חמאת הקוקוס כתחליף לחמאה המוכרת, והתוצאות היו זהות. 
מחיר: 7־7.50 שקלים. 4/4

נטורינה. צילום: יח"צ
נטורינה. צילום: יח"צ