טור זה נכתב כמניפסט לנשים שקולן עדיין לא הושמע. לאותן בנות שחוששות בדייט ראשון ממגע. כתיבת שורות אלו, הינן כמונולוג מהדהד לאותם זכרי אלפא מסוקסים. כאלה, שבאמת החד-גונית שלהם דבקים. אותם חשובים, החשים כציידים בטבע התל אביבי-אפריקאי מלא הצמחייה, אלה הממש חוששים מיתרת שיער הערווה. אותם אלה שבאפליקציות השונות מכריזים חדשות לבקרים ש"עם אהובת ליבם רוצים להיות לעולמי עולמים". גברים, יש לנו המין היפה בעיות עם שקרנים.
אנא, נסו להפנים את השורות הבאות, אלא אם כן, אתם רוצים להפוך לאבות בגיל חמישים (עם שיניים תותבות). הכרתי את הבחור החתיך המשכיל באפליקציה ההיא, שכבר נרדמה לי האצבע מלהעביר ימינה ושמאלה. האמת, בכלל לא ידעתי על קיומו, עד שהוא הגדיל לעשות, איתר אותי בפייסוש ואמר לי שהוא רוצה להעמיק עימי את ההיכרות. לאחר שתי שורות נוספות הבנתי שהדבר היחיד שהוא רוצה להעמיק איתי זה את הרטיבות, שלא נבעה מגשמי החורף כמובן.
לאחר שהעמדתי אותו על טעותו בפנייתי אליי, הוא חייב היה להחמיא, על אף שלא שאלתי אותו לדעתו, שמראי אינו עולה בקנה אחד עם התמונות באפליקציה. לא היה לי צורך לענות למי שפיו וליבו אינם שווים, כנראה הקובה שלו כבר לא מוגשת במסעדות הגורמה התל אביביות.

סוגיה זו הובילה אותי לגבר הבא, שהכרתי דרך חבר טוב, שמראש לא רציתי להכירו, כי המרחק הפיזי בינינו עולה על חמישים קילומטר. כשנפגשנו הבנתי שהמרחק הנפשי הוא עוד גדול בהרבה. בהמשך הסתבר לי כי הוא מעוניין לחזק את הקשר, אם וכאשר אעבור לצפון. כמחווה רומנטית שבנה לאורך שעות היום ודיבר על הפתעה יוצאת דופן, קיבלתי קופסת תותים מהקולחוז הצפוני על גבול לבנון. כי מה שלא עושה הצבע, כנראה עושה הטבע. הוא הגדיל לומר ואמר לי שהוא שומע תנים כשיוצא מהבית, בתגובה הזמנתי אותו לספארי ברמת גן לשמוע פילים מתנים אהבהבים.
לאחר שתי אפיזודות אלו, הבנתי שאני כבר יודעת לסנן ומוכנה לכול. ואז הגעתי למדריך הכושר הקרבי המסוקס שטען שהוא מחפש רק אהבה. מהצהרה כזאת לאחרת, מצאנו עצמנו מתחבקים רבע שעה, אחרי פגישה של רבע שעה ובשלוש שעות לאחר מכן, מחליפים נשיקות חושניות, שלא פסחו על כל חלקה טובה בגוף.
כדי להאדיר את עצמו בעיניי הוא סיפר לי שהתנדב במקלט לנשים מוכות ואף יצא עם אחת מהמקלט במשך תקופה ארוכה. שאלתי אותו האם הדבר לא היווה בעיה כשהפליק לה בטוסיק, תוך כדי משגל והיכן בעצם עובר הגבול. ככל שהימים חלפו והודעות החנופה עברו, עיכלתי מה הייתה הסיבה שבגינה התכנסנו כאן.
כשהבנתי שגברים יעשו את כל המתבקש, כדי לזכות למגע עמוק ומתוק, החלטתי שאני לוקחת הפסקה. מי שרוצה להכיר את גופי, שיכיר קודם את נפשי. מי שמשתוקק לחרוש ולעדור פיזית, שיביא מגל ויקצור את פירות ליבי.
גברים, הפנימו, בסוף אנו רוצות מה שאתם רוצים: אהבה רגעית או תמידית. אבל עשו לנו טובה באמאשלכם, אל תאכלו לנו את הראש בהודעות קוליות, בסלפי מהמקלחת, בהקדשת שירים של יובל דיין מהיוטיוב, בקניית דובי במבצע מתחנת דלק. אנו מבקשות דבר אחד: אמת. לא פשוט להתמיד, אבל לא כל כך קשה לנסות. 
האמינו לי, האיבר שלכם לא יגדל בניסיון להתל בנו. אבל אנחנו בוודאות נגזור לכם את החוטים שאתם תלויים בהם. וכולנו יודעים איך הסתיים  סיפורו של פינוקיו.