בתום מרדף קצר בכבישי אשדוד הצליח צוות מיחידת השיטור העירוני בעיר הדרומית לעצור שלושה קטינים, בני 13 וחצי ו - 14 החשודים כי יחד גנבו רכב והחלו לנסוע ברחובות העיר. בתום חקירה שוחררו השלושה בתנאים מגבילים, לא לפני שהנושא הובא לידיעת הוריהם שגם זומנו למשטרה על מנת לשחררם למעצר בית.
 
במסגרת פעילות יזומה של צוות השיטור העירוני בליל שבת, במטרה למנוע עבירות רכוש, התפרצויות ונהיגה בבריונות, הצליח הצוות למנוע סיכון מיותר שעה שאחד הצוותים זיהה רכב מסוג פורד פוקוס כשהוא נוסע במהירות מופרזת ובפראות תוך שהרכב מבצע סטיות חדות מה שעורר את חשדם של השוטר והפקח שהיה איתו. 
 
הצוות פתח בנסיעה אחר הרכב וכרז לו לעצור בצד הדרך אולם הנהג במקום להאט את נסיעתו ולהישמע להוראות השוטר, הגביר את המהירות בניסיון להימלט מצוות השיטור העירוני.
 

תוך שניות התפתח מרדף ברחובות העיר עד שהנהג הקטין נכנס עם הרכב לרחוב ללא מוצא שם הצליח צוות השיטור העירוני לבצע חסימה לרכב הנמלט ולזנק לעברו כשהם מצליחים להשתלט על הנהג ושני יושבי הרכב שהתבררו כקטינים.
 
מתחקיר ראשוני עלה כי זמן קצר קודם לכן גנבו השלושה את הרכב מרובע ג' בעיר כשבכוונתם לצאת לנסיעה בפרדסים הסמוכים. השלושה הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר אליה זומנו גם הוריהם ובסיום חקירתם שוחררו הקטינים בתנאים מגבילים למעצר בית.