"היו המון רגעים מפחידים אבל הכל בסדר", כך הרגיע היום (ראשון) המוזיקאי קובי אוז, סולנה של להקת "טיפקס", שאושפז ביום חמישי האחרון לאחר שחש ברע, וביטל בעקבות כך הופעה של להקתו. היום (ראשון) סיפר אוז בגלצ על השתלשלות האירועים: "זה התחיל מזה שלא הלכתי לרופא בגלל איזה משהו שהיה לי בציפורן, ובלילה קמתי לשתות מים והתעלפתי". 



"הלכתי לבית החולים והיו בדיקות מדאיגות ובסוף מצאו שזו תסמונת שקשורה בהתעלפות אחרי כאב", סיפר אוז. "אני בן 48 בריא ומסתבר שמאוד הודאגתי, אבל אחרי ששוחררתי מהמיון הבנתי שזה משהו שמתאוששים ממנו. נאלצתי לבטל ארבעה מופעים, שלושה מהם בבוקר ביבנה. אני מופיע בתיכונים ואני חייב לפצות אותם, כפרה עליהם. חוץ מזה הייתה הופעה במועדון הבארבי, 870 איש קנו כרטיסים ונאלצתי לאכזב אותם וההופעה תתקיים השבוע. ככה זה בחיים, יש לפעמים שצריך לטפל בעצמך".




ברקע הלהיט שלו "תן לי חתימה", סיפר אוז שהיום כבר לא מבקשים חתימות: "יש לי חתימה? עברנו לסנאפצ'ט, פייסבוק אינסטגרם. הופכים אותי לכלב בסנפאצא'ט וזה דווקא חמוד. יש עדיין חתימות רק על תקליטים".  
 
אוז התייחס לסיום למה שקורה במוזיקה הישראלית, ולקאבר שעשתה טיפקס לסטטיק ובן אל עם השיר "טודו בום". "יש הרבה דמיון בפופ הישראלי החדש, עדן בן זקן, איב אנד ליר, סטטיק ובן אל. אנחנו חלק מאבני היסוד של המוזיקה הזאת, הם שמעו טיפקס או המפיקים שלהם שמעו טיפקס".