אחד הבדים שעשו מהפכה בשנים האחרונות הוא הפרווה המלאכותית. במשך שנים נתפסה הפרווה הסינתטית כחיקוי זול של הדבר האמיתי, אך בעונה הנוכחית היא זוכה סוף־ סוף לתהילה המגיעה לה. שינוי התפיסה הגיע במידה רבה בזכות טרנד הטבעונות שכבש את העולם. אוהבי בעלי החיים הניעו את מעצבי האופנה, וכיום אפשר לראות שבתי האופנה המובילים שמים את הפרווה הסינתטית בקדמת הבמה. 



מעיל minimum. צילום: יח"צ
מעיל minimum. צילום: יח"צ


ומבתי האופנה התפשט הטרנד לכל רשתות האופנה ואל המעצבים המקומיים, כך שהעונה אפשר לראות לא מעט פריטים פרוותיים בחנויות. הפרווה, על אף הנטייה שלה לדרמטיות, משתלבת מעולה כמעט עם כל דבר. העונה בולטים הווסטים והמעילים, שנראים נהדר מעל כל סגנון לבוש, ממראה קז'ואל ועד ללבוש ערב. 
 
כפי שבוודאי כבר הבחנתם, העונה אפשר למצוא פרוות בכל צבעי הקשת. לצד השחור והלבן הקלאסיים, יש גם פריטים בוורוד, סגול, כחול, צהוב, כתום ועוד. מעבר למראה הצבעוני והבולט שלהם, הם מחממים מאוד, כך שאפשר ללבוש תחתיהם בגדים דקים ולא להעמיס שכבות על שכבות. 

מעיל נשים, מאיה נגרי. צילום: יח"צ
מעיל נשים, מאיה נגרי. צילום: יח"צ

יתרון משמעותי בשימוש בפרווה סינתטית, הוא המחיר הנוח שלה. הפרווה הסינתטית זולה בצורה משמעותית, כך שבקלות תוכלו למצוא פריטים טרנדיים במאות שקלים בודדים ולהוסיף אותם למלתחה שלכם.