האם טיריון לאניסטר הוא בכלל לא לאניסטר? גמר הסופרבול בארה"ב נחשב לאחד מאירועי המדיה הגדולים והחשובים ביותר במדינה, ולמעשה, רוב האמריקאים מתייחסים אליו כאל יום חג של ממש. המשחק בין קבוצת פילדלפיה איגלס לבין קבוצת ניו אינגלנד פטריוטס נערך אמש במיניאפוליס מיניסוטה, ואם נשים לרגע את הפוטבול בצד, אחד האירועים המעניינים בערב הזה התרחש דווקא בהפסקת הפרסומות.



אחת הפרסומות הכי מדוברת של הערב הייתה תשדיר לחטיף דוריטוס, בכיכובו של השחקן פיטר דינקלג' שמגלם את דמותו של הגמד אהוב הצופים טיריון לאניסטר. בסרטון, השחקן מבצע ליפסינק לשירו של הראפר באסטה ריימס"'Look At Me Now" ולאחר מכן יורק מפיו אש.





המחווה הקטנה הזו עוררה מחדש תאוריית מעריצים ותיקה על הסדרה "משחקי הכס", הגורסת כי הבן הפחות אהוב של משפחת לאנסיטר, הוא כלל אינו לאניסטר. חובבי הסדרה פרסמו ברשת שלל ציוצים הטוענים כי יריקת האש של טיריון, היא למעשה רמז לכך שהוא שייך למשפחה טרגריאן, ממנה מגיעה דאינריז, מלכת הדרקונים יורקי האש, אשר בעצמה אינה נשרפת בלהבות.



לתיאורה הזו מצטרפת לעובדה שטיריון תמיד היה הבן השנוא של המשפחה, חבירתו לדאינריז במלחמה כנגד בני לאניסטר, וחומרי רקע רבים הקשורים לסדרת הספרים "שיר של אש וקרח" המצביעים על קשר אפשרי בין המשפחות.









כזכור, העונה השביעית של הסדרה המדוברת בעולם הגיעה אל המסכים ביוני האחרון, ואת התשובה לשאלה שהעלו הגולשים, נוכל כנראה לדעת רק בשנת 2019, אז צפויה לצאת העונה השמינית.